2015. július 27., hétfő

TESZT: Avon hajvégápoló*

A mai bejegyzésben szintén egy Avon termékről olvashattok, mégpedig a hajvégápoló szérumukról, amelyet minden hajtípusra szívesen ajánlanak. Mivel a korábban használt Pantene-es hajápolóm elfogyott, és már az illata sem volt olyan, mint korábban, így gondoltam kipróbálok valami újat, és így esett a választásom az Avon hajvégápolójára.
A hajvégápoló egy üveges kiszerelésben kapható, ami számomra vonzóbbá is teszi a terméket, sokkal jobb érzés ehhez nyúlni, mint egy műanyag flakonhoz. Pumpálással nyerhető ki belőle a szérum, ami áttetsző és az ilyen termékektől megszokott, olajos állagú. Az illata szerintem nagyon kellemes, nem tudnám behatárolni, milyen jellegű.
A hatásáról is szeretnék néhány szót ejteni. A hajvégekre szoktam felvinni belőle, nem túl sokat, de nem is túl keveset. Viszonylag gyorsan fogy, de kis kiszerelése miatt szerintem ez jobban feltűnik. Hetente kétszer szoktam mosni a hajam, a hajvégápolót pedig heti egyszer használom. Rendszeres használat mellett szerintem hatásos termékről beszélhetünk, később kell fodrászhoz menni, hiszen kevésbé töredezik a hajam. Nagy pozitívuma, hogy átlátszó üvegben van a szérum, így könnyen követhető, hogy mennyit használtunk el belőle, és kiszámíthatóbb, hogy mikor kell új üveggel vásárolnunk.

Ha megtetszett Nektek ez a hajvégápoló szérum, akkor a jelenlegi katalógusból még a hónap végéig 899 forintos áron juthattok hozzá tanácsadónőtöknél vagy online.
Használtatok már Avon hajápoló termékeket?

* A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

6 megjegyzés:

  1. Ezt én is használtam , bár mostanában egy másik hajvégápolót használok az avontól aminek a folyadéka kicsit barnásabb ( nem tudom mi a pontos neve :( ) De mind a kettőt szeretem!:) xx
    Bianka

    VálaszTörlés
  2. Nekem ez nagyon zsíros volt, nem szívódott be. Most fogalmam sincs, mit használok, valami olajat, egy pumpálásnyit, hm L'Orealt talán, nem szoktam nézegetni az üveget, mert csak benyúlok a mosdó alatti sötét polcra a szekrénybe, pumpálok és kenek. Nekem mindegy, hogy műanyag vagy üveg a csomagolás, bár az üveg nehezebb és törik is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igazad van, az üveg könnyebben törik, de alapvetően nekem nincs vele gondom. :)

      Törlés
  3. hmm, még nem használtam ilyne terméket,épp itt az ideje kipróbálnom :)


    www.neon-rider-world.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jól teszed, nem árt odafigyelni a hajunkra, mielőtt még késő lenne. :)

      Törlés