2015. július 13., hétfő

TESZT: Avon Nailwear Pro+ körömlakk*

A mai bejegyzésben egy Avon körömlakkról olvashattok, amit nemrég kipróbáltam. Nyáron nagyon szeretek menta színű lakkokhoz nyúlni, egyrészt azért, mert pezsdítő, és vízpartra emlékeztető a színe, másrészt pedig a menta iránt egy kicsit elfogult vagyok, több ilyen árnyalatú lakkom is van.
Az Ocean Blue egy kicsit zöldesebb mentának tűnik az üvegben, de felkenve már nem annyira találtam zöldnek. Első alkalommal egy kis nail artot is készítettem hozzá, amit barátnőm esküvőjén viseltem (ezt az utolsó képen láthatjátok).
Az Ocean Blue két rétegben tökéletesen fed, nem folyik mellé, egyszóval könnyen kezelhető. Tartósságáról elmondható, hogy sokáig tartós tud maradni, én ha jól emlékszem 3-4 napig biztosan viseltem ezt a manikűrt, még az esküvő és a lakodalom sem ártott meg neki. Második alkalommal kilakkoztam az összes körmömet a lakkal, és önmagában viseltem.

Összességében pozitív véleménnyel vagyok az Ocean Blue-ról, nagyon szép a színe, és kellemesen tartós is. Az ecsettel könnyű dolgozni, így sokak kedvence lehet.
Jelenleg 699 forintos áron kapható a katalógusban, illetve online is megrendelhetitek, ha megtetszett. :)

Hogy tetszik Nektek ez az új árnyalat? Melyik Avon körömlakk család (Nailwear Pro+, Gel Finish, stb.) a kedvencetek?

* A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

2 megjegyzés:

  1. Jó színe van, de nekem is van több hasonló lakkom. Avon meg egyáltalán nincs, jaj mi lenne, ha még azokra is rákapnék :)
    Csinos az alsó manikűr :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem pont ilyen színűm nincs. :) amúgy jók az avon lakkok is, sokan szeretik.

      Törlés