2015. július 7., kedd

TESZT: Avon Sminkfixáló Spray*

Azt hiszem, többen elgondolkodtunk már azon, hogy vajon a nagy melegben mivel lehetne megvédeni az arcunkon a sminket az elfolyástól, olvadozástól. Miért nincs még olyan termék, amivel könnyebbé tehetnénk a nyári napokat, hogy aggódás mentesen mehessünk ki a 30 fokos melegbe is. 
Jelentem, az Avon erre is kínál megoldást, mégpedig a Sminkfixáló Spray formájában!
Ma arról olvashattok, hogy valóban hatékony termék-e ez a spray.
Nemrég lehetőségem adódott tesztelni a Sminkfixáló Spray-t, ami nagyon felkeltette az érdeklődésemet, hiszen nem nagyon találkoztam még ilyen termékkel, sem drogériában, sem az interneten. Pont arra a problémára kínálnak megoldást, ami oly sok nőt foglalkoztathat nyáron.
Amikor kipróbáltam a spray-t, nagyon meleg napokat írtunk, aztán jött a lehűlés, és addig nem volt lehetőségem igazán tesztelgetni, viszont most újra kijött a jó idő. A spray-t 25-30 centi távolságból érdemes az arcunkra permetezni, amikor teljesen elkészítettük a sminkünket. Amint a bőrünkkel érintkezik, picit ragacsosnak érezhetjük, de gyorsan megszárad és utána már egyáltalán nincs ragacsos hatása. Ha ügyesek vagyunk, akkor nem fogja elkenni a szempillaspirálunkat vagy a tusvonalunkat sem, márpedig ugye ez fontos szempont.
Szemhéjpúderalap nélkül is jól tartja a sminket a helyén, a tusvonal sem olvadt fel a szemhéjamra napközben, mint fixáló nélkül tenné, az arcomon a pirosítót nap végére is megtartja a helyén. 
Összességében szerintem szuper kis termék, bár érezzük, hogy izzadunk, mégsem folyik el a sminkünk a használata mellett. Én még edzés és szauna után is szinte tökéletes szemsminkben léptem ki az utcára, bár a fél óra szaunában töltött időről azt gondoltam, hogy el fogja maszatolni a szemem.

Úgy tudom, a jelenlegi katalógusban sajnos nem található meg a Sminkfixáló spray, de 1.000 forint körüli áron juthattok hozzá, amikor igen.
Mit gondoltok a termékről? Kipróbálnátok?

* A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

2 megjegyzés:

  1. Mi lehet ebben, hogy ránkragasztja a sminket? Hasznos darab, de azt hiszem, kihagyom. Nekem a fényesedés a problémám, a sminkfolyás nem nagyon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudom, összetevőkben nem vagyok nagyon otthon. de tényleg úgy érzem, hogy sokat segít a sminkem biztosításában. :)

      Törlés