2015. augusztus 31., hétfő

Augusztusi szerzemények

Nem telhet el hónap az aktuális szerzemények megmutatása nélkül, így ma megmutatom Nektek, hogy miket vásároltam, illetve kaptam augusztusban.
A Biotech USA kínálatából nagyon sok terméket szívesen kipróbálnék, de muszáj ésszerűen dönteni ilyenkor. Az Ultra Loss és a Thermo Drine remélhetőleg a hasi és fenék-comb részen található zsírpárnák eltüntetésében lesz segítségemre. Az Omega 3 nagyon fontos zsírsav forrás, számos pozitívuma van, nem csak akkor hasznos, ha edzel, ha viszont igen, akkor mindenképpen javasolt a szedése. Az Iso Whey Zero fél kilós kiszerelése kg-os áron olcsóbbra jött ki, mint az 1 kg-os dobozos verzió. A fehérjebevitel az izomműködésben, növekedésben hasznos dolog, úgyhogy lassan egy éve iszok fehérjeturmixot.
A skort-ot a New Yorkerben vásároltam, egyszerűen beleszerettem. És röhej, de a legkisebb, 32-es méretet kellett megvennem! Hiába, a derekam még mindig keskeny. :)
A hónapban a Scholl-tól kaptam néhány lábápolási terméket, mégpedig a Velvet Smooth termékcsaládból. Az intenzív szérum, a nappali krém, és az éjszakai krém, valamint a lábfürdető tesztelésre érkezett, néhány héten belül meglátjátok, hogy mit gondolok róluk.
A Kökin is nyílt egy Kik, aminek azért örülök nagyon, mert sokszor nincs kedvem lesétálni a házhoz közelebb eső boltjukba, viszont sokat járok a Kökin keresztül a metró irányába, illetve hazafelé is sokszor útba esik. Most is szuper dolgokra tudtam lecsapni, az ajtódísz a kedvencem, amit bár nem ajtóra fogok akasztani, hanem a jövőre szánom, amikor saját ki lakásom lesz. A virágok már őszi hangulatba repítenek.  
Az Yves Rocher szuper akciós füzettel állt elő, amiből a Jardins du monde tusfürdőkre csaptam le, 2 áráért 3 terméket kaptam. Két új illatot, a csillag gyümölcsös és a lime-os, illetve a csodás brazil kávés tusfürdőket választottam. Mindegyik szuper, nagyon szeretem még a narancsosat is, de van még egy makadámdiósom a hűvösebb időre is.
Szalvéta fronton is volt egy kis vásárlás, a Hálaadásos baglyosból utolsó két csomag volt kint a dm-ben, és el kellett hoznom mindkettőt. Imádom, még anyától kaptam egy csomaggal tavaly, úgyhogy nagyon örülök, hogy most ráakadtam. Az Ikeában is jártam a hónap elején, vettem anyának két tányért, és becsúszott ez a mintás szalvéta. Pont ilyen bögrém is van, úgyhogy szuperül kiegészíti majd az őszi-téli időszakban. :)  
Egy kis H&M-es garázdálkodás eredményeképpen vettem egy magasderekú farmert (apa nagy örömére), egy sötétszürke kardigánt és egy szoknyát. Tudom, ez utóbbi fél Budapestnek megvan, de nekem is nagyon tetszik. :)
Ezt a díszcsomagot is a Kikben vettem, már kikerültek hozzájuk az őszi dekorációs elemek. Fotókhoz gondoltam elsősorban kiegészítésképpen, főleg teszteknél, illetve majd kedvemtől függően az őszi időszakban láthatjátok őket a képeken. :)

Ti miket vásároltatok augusztusban?

2 megjegyzés:

  1. Szuper dolgokat vásároltál! A szalvéták láttán eszembe jutott a szalvétagyűjteményem.:)
    Én esküvőre voltam hivatalos ezért vásároltam egy ruhát, balerina cipőt és táskát, illetve becsúszott még egy ruhácska. Ezeken kívül próbáltam vissza fogni magam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) és képzeld el, nemrégiben megint eszembe jutott, hogy régen gyűjtöttem szalvétákat, és most megint elkezdtem én is :)

      Törlés