2015. augusztus 22., szombat

FITSPIRATION #1

Néhány hónappal ezelőtt támadt egy ötletem, ami a Fitspiration rovat elindulását eredményezi. Ez az ötlet pedig nem más, mint az, hogy ezzel az inspirációs bejegyzéssorozattal motivációt tudjak nektek adni, hogy kitartsatok az edzés, a helyes táplálkozás mellett. Sajnos a munka mellett nem sok időm maradt a blogra, amit talán egy kicsit érezni is lehetett. Most viszont újult erővel jövök vissza, és írom meg a már régóta vázlatként várakozó bejegyzéseket. A mai bejegyzésben az alapokra helyeztem a hangsúlyt, vagyis arra, hogy mire érdemes odafigyelni, ha eldöntötted, szeretnéd átformálni a tested.
Forrás
A legfontosabb dolognak azt tartom, hogy megtaláld a számodra megfelelő edzésformát, és tarts ki emellett. Lehet ez a jóga, a pilates, bármi, amiben minden izmodat meg tudod mozgatni. Ha következetes vagy a céljaidat illetően, és fejben is eldöntöd, hogy el akarsz érni valamit az edzés eredményeképpen, nem pedig csak mozogsz, hogy csinálj valamit, akkor fognak igazán jönni az eredmények. A másik legfontosabb dolog a rendszeres és egészséges étkezés, ami megfelel a céljaidnak. Azaz, ha izmot szeretnél növelni, akkor annak megfelelő étrendet kell alkalmaznod.
Forrás
Én időről időre szeretek kitűzni magam elé kisebb célokat, de nem szoktam határidőhöz kötni, így nincs meg az a teljes megfelelni akarás, a kényszer. Mindig csak azt figyelem, hogy amit a tükörben látok az tetszik-e, és igyekszem reális célokat választani.
Forrás
Érdemes a lakásban kihelyezni, de akár a telefonodra is lementeni néhány számodra motiváló képválogatást, amikre ha ránézel, máris jobban érzed majd magad. Hidd el, ha olyan helyre teszed ki (és ez inkább ne a hűtő legyen!), ahol sokszor megfordulsz, és szem előtt van, akkor valóban motiváló hatással bír. :)
Forrás
Az egészséges étkezés nem azt jelenti, hogy néha ne lehetne bűnözni, vagy megkívánni valami olyan ételt, ami amúgy nem egészséges. Egy héten egyszer belefér, hogy az egyik étkezés egészségtelen legyen, bár a legnehezebb része nekem nem is ez, kibírom sokáig ilyen-olyan tiltólistás ételek nélkül is, nekem a zöldségekkel való kapcsolatom nem éppen felhőtlen, sajnos. Ezen a területen érdemes még kísérleteznem, hiszen mostanában időről időre megkedvelek olyan zöldségeket, amiket eddig nagyon nem szerettem.
Forrás
Nagyon igaz az a mondás, hogy a csinos edző ruha is motiváló, ezért ha másra nem is szeretnél sokat költeni, azért egy jó edzőcipőre érdemes beruházni. Ahol még érdemes körülnézned, az a H&M sportrészlege, mert nagyon jó minőségű sportruházatot kaphatsz viszonylag normális áron, de legalábbis nem Nike vagy Adidas áron, viszont szuper minőségben. Még a Lidl-ben is szoktak lenni jó sport felsők, illetve online webshopok közül a Chameleon Sport árai nagyon jók. :)
Forrás
Ha egy héten csak kétszer tudsz lemenni a konditerembe, mert csak ennyit tudsz rászánni, az sem okozhat gondot, hiszen az internet tele van jobbnál jobb edzésvideókkal, ezek közül szívből merem ajánlani a Blogilatest, a FitnessBlendert, Jillian Michaels néhány videóját (amit megtaláltok youtube-on), a BeFit csatornáit. Én is szoktam a kondi mellett otthon is edzeni, és meglátod, gyorsabban jönnek majd az eredmények, ha rendesen étkezel, lejársz a kondiba és még otthon is megdolgozol a formás testért.

Hogy tetszett Nektek a bejegyzés? Szívesen látnátok rendszeresen ilyen típusú posztokat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése