2015. augusztus 8., szombat

Júliusi szerzemények

Ahogy már megszokhattátok tőlem, minden hónapban megmutatom, hogy milyen termékeket vásároltam, kaptam az elmúlt hónapban. Ma a júliusi szerzeményeimről olvashattok.
Nagyon szeretem a bögréket, és a baglyos dolgokat is, így aztán nem is kérdés, hogy miért tetszett meg ez a bögre az üzlet kirakatában. Ez a negyedik baglyos bögrém. :)
A hónapban jártam a Müllerben is valamelyik nap, és kicsit vásároltam. Elsősorban a Catrice limitált kiadását akartam megnézni, mert a kaposvári Müllerben már lefosztották, pedig érdekelt nagyon a "ragyogásfokozó púder". Szerencsére itt még volt belőle. Az Essence fedőlakkom elkezdett beszáradni, így ideje volt újat vennem belőle, és a leárazásból is hoztam el egy homoklakk hatású fedőlakkot, plusz púder és tus ecsetet is.
Egyik nap kicsit rossz kedvem volt, ezért beugrottam a Westendbe hazafelé menet. A Tezenisbe is benéztem, és már a bikinik is szuper áron vannak, a felső és az alsó együtt kerültek annyiba, mint akció előtt csak az egyik. Szóval féláron vettem őket.
A facebook-os csoportban jutottam hozzá ehhez a nyomdázóhoz, kíváncsi vagyok rá, hogyan teljesít majd. :)
A Mango outletből sikerült megvennem ezt a csini ruhát, nagyon megtetszett és nem tudtam otthagyni. Tesóm rendelt egy nyakláncot mellé, így ingyenes volt a szállítás is. :) Instagramon már láthattátok felvéve is.
Végül, de nem utolsó sorban, a H&M-ben rábukkantam erre a dögös telitalpúra, ami még kényelmes is. :) Imádom, végre nem vagyok olyan alacsony, és nem kell attól tartanom, hogy néhány óra múlva már nem fogom jól érezni magam, ha ezt a cipőt veszem fel. :)

Ti miket vásároltatok júliusban?

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. nem csalódtam. :) bagoly fanoknak kötelező darab. :) miután megvettük kaposváron, láttam a kikában is. ;)

      Törlés
  2. A szandál és a bögre nagyon tetszik :) Jó ez a nyomdázó?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) még nem tudok nyilatkozni, remélem igen.

      Törlés