2015. augusztus 25., kedd

NAILS OF THE DAY: őszi hangulatban

A mai bejegyzésben az első őszi manikűrömet mutatom meg Nektek. A múlt héten annyira elromlott az idő, hogy úgy éreztem, végre eljött az ideje, hogy kipróbáljam a még nyáron vásárolt OPI lakkomat.
Az alapszínt az OPI A-Piers to be tan nevű lakkja képezte, ami szuper őszi barna árnyalat. Önmagában nem tűnt olyan izgalmasnak, ezért gondoltam egyet, és elővettem a Mundo de Unas nyomdalakkjaimat és az egyik új MoYou lemezemet. A Bones nyomdalakkot használtam, és az Explorer 27-es lemezről vettem a mintákat. Ismét a bal kezemmel voltam ügyesebb, szebbek lettek így a minták a jobb kezemen. :)
Az OPI lakk az első OPI-m, és nagyon elégedett vagyok vele, 4 nap után mostam le, kifejezetten tartós volt rajtam. :) Nail art-hoz is szuper szín, de alapnak is jól megállja a helyét!

Hogy tetszik Nektek a mai manikűr?

6 megjegyzés:

  1. Szép színe van a lakknak!:)
    Én még nem akarok őszt. Nagyon rövidnek tűnt ez a nyár, szerencsére itt most eléggé meleg van, úgyhogy kiélvezem még. :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett:)
    Tényleg szép színe van a lakknak:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, erre tényleg kívánkozik a minta!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, örülök, ha tetszik! :)

      Törlés