2015. augusztus 20., csütörtök

NAILS OF THE DAY: Shells on my nails

Ma megmutatom Nektek azt a manikűrt, amivel nemrég nyertem a Naillandmani versenyen is. Nagyon szerettem, és nagyon egyszerű is elkészíteni, így nyáron ideális, akár tengerpartra, vagy strandra is.
Rózsaszínben gondolkoztam, és arannyal, illetve fehérrel kombináltam. Alapnak a China Glaze Float On-t kentem fel, majd a More To Explore-ral szivacsoztam rá pici átmenetet, ami képeken nem nagyon látszik. A gyűrűsujjamra a Flormar fehér lakkja (310) került, és Flormar Mirror arannyal nyomdáztam rá kagylókat.
A középső ujjamra a Lovely Snow Dust arany homoklakkja került, ami nagy kár, hogy nem lett állandó kollekciós lakk, ugyanis nyáron tökéletes, és számtalan manikűrt feldobna. A kagyló mintát a MoYou Cookbook 12-es lemezen találjátok meg, van még legalább egy másik fajta kagyló minta ezen a lemezen.
Nagyon szerettem viselni, hiszen éppen az egyik legnagyobb melegben készítettem el, jó volt ránézni. :)

Hogy tetszik Nektek a manikűr?

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, hibátlan a színválasztás és kombinálás. Annyira fáj a szívem ezért a Lovely lakkért, nem igaz, hogy nem tudják újra forgalomba hozni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, nagyon kedves tőled! :) igen, nekem is, bár nekem nagy szerencsém volt, mert krémmánián eladta valaki, és még mindig nagyon sok van benne. igazából nem tudom, h a golden rose holiday kollekcióban található arany dupe lehet-e, lehet érdemes rá vetni egy pillantást. :)

      Törlés
  2. szerintem is nagyon szép lett, a Lovely lakk különösen tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó ez a szín összeállítás!! Tetszik!!! ;)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, kifinomult manikűr lett :)

    VálaszTörlés
  5. Remek ez a mani, mostanában én is szoktam így lakkozni, nyomda+fémes lakk egy körömre, többi más színű. Gratula a nyereményhez!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, nekem is nagyon bejön ez a lakkozási stílus! :) és köszönöm! :)

      Törlés
  6. A moyou lemezt rendelted vagy esetleg itt nalunknis hozza lehet jutni mar?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szoktunk csoportosan is rendelni, de már itthon is kaphatóak (Nailland.hu, standjuk a westendben van jelenleg). :)

      Törlés