2015. augusztus 30., vasárnap

Pozitív percek #100

Elérkezett a pozitív percek rovatom a századik bejegyzésig, ami nagyon jó érzéssel tölt el. Amióta elkezdtem írni a bejegyzéseket (2013. október 6.), azóta egy komoly fordulat következett be a szemléletmódomban, igyekszem mindenben a jót látni és a pozitív élményekre koncentrálni. :)

Lássuk, hogy az elmúlt héten milyen jó dolgok történtek velem! :)
♥ Scholl lábápolók érkeztek a héten ♥ könyvtárba is el kellett mennem, így egy étkezéssel kapcsolatos könyvet is elhoztam, nagyon izgi ♥ kipróbáltam a Bardot lakkomat, csodaszép ♥ tudatosabban étkezni ♥ fodrásznál is jártam a héten ♥ haladni a szakdolgozattal ♥ egy hétig kellemes maradt az idő a lakásban ♥ itthon is edzettem, szuper izomlázam is volt két napig utána ♥ tartot égetni, és rájönni, hogy csak karácsonyi hangulatú illataim vannak, úgyhogy érdemes lenne beszerezni mást is :) ♥ 

Nektek hogy telt a hetetek?

2 megjegyzés:

  1. Bardot gyönyörű!! A hajad is csinos :) Nekem sok munka volt, hétvégén szülinapi partyval, jó volt :)

    VálaszTörlés