2015. augusztus 2., vasárnap

Pozitív percek #96

Ismét eltelt egy hét, és ma már augusztust is írunk. Tegnap óta új hónapba léptünk, szinte hihetetlen, mennyire gyorsan telik az idő. Néhány dolog még annyira élénken él az emlékezetemben, mintha csak néhány napja történt volna.

Na, de lássuk, milyen jó dolgok történtek a héten! :)
♥ újra kisütött a nap, és kezd ismét meleg lenni ♥ búcsú muffin sütés ♥ csinos ruhákat felvenni ♥ saláták ♥ telitalpú szandál tulajdonos lettem ♥ napozgatás ♥ babarózsaszín matt statement nyakláncot vadászok ♥ búcsúbulis meglepi ♥ egy kis plusz idő a blogra és magamra ♥ gyümölcsök ♥ 

Nektek hogy telt a hetetek?

6 megjegyzés:

  1. A szandit hol vetted??? Nagyon jól néz ki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Akkor ha lesz egy kis szusszanásnyi időm kiszaladok megnézni nálunk van e :)

      Törlés
    2. szerintem még kényelmes is! :)

      Törlés
  2. De csinos vagy, mindig megállapítom! Á, pocsék hetem volt, szerintem keresni kellene a pozitívumokat. Talán a mostani jobb lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! nagyon kedves tőled! :) ha tudatosan keresed a pozitív élményeket, úgy neked is jobb lesz a hangulatod! :) én legalábbis ezt vettem észre.

      Törlés