2015. augusztus 9., vasárnap

Pozitív percek #97

Már csak három hét, és a pozitív percek 100.-ik bejegyzését olvashatjátok! Annyira jó érzés, hogy ezt a rovatot mindig az adott napon elkészítem, és posztolom. :)

Lássuk, milyen jó dolgok történtek a héten!
♥ pandás manikűr ♥ cheat meal: lassagne (még így diéta előtt belefér) ♥ új körömlakkos dobozok ♥ barackos zabkása ♥ skort a New Yorker-ből ♥ szakdolgozat írás ♥ Biotech USA akció ♥ takarítás ♥ új bejegyzések a blogon ♥ 

Kicsit ellustultam ebben a nagy melegben, de már azon vagyok, hogy ismét összeszedjem magam, és minden fontosra jusson időm. :) Terveztem már egy személyes bejegyzést is, ahol többet megosztok majd veletek az utóbbi időszakról, remélem sikerül megírnom 1-2 héten belül. :)
Nektek hogy telt az elmúlt hét?

3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. köszi :) ha gondolod még több képet láthatsz róla az 5-ei posztban ;)

      Törlés
  2. Bevásárlás, szülinapozás a családban, szülők látogatása, mozi (M:I 5), jó hét volt :D
    Én is rendbe raktam a lakkjaimat, előszedtem, amiben már kevés van és illene elhasználni, de így is egy nagy és egy kisebb doboz teli lett, meg sem mertem számolni őket.

    VálaszTörlés