2015. augusztus 16., vasárnap

Pozitív percek #98

Újabb vasárnaphoz érkeztünk, ami nem jelenthet mást, mint a heti pozitív élményeim összefoglalóját (legalábbis a blog szempontjából). :)

Lássuk, milyen jó dolgok történtek a héten!
♥ hazautazni szüleimhez ♥ nézegetni a képválogatásomat immár otthon, nem az irodában ♥ két nap alatt megérkezett a Biotech USA törzsvásárlói kártyám ♥ Nailland rendelés átvétele, köztük PP Bardot ♥ Kik-ben dekorációs elemekre lelni ♥ látogatóban voltam a volt munkahelyemen ♥ levendulamező anyáéknál ♥ strandolás, és barnulás végre ♥ köleskocka készült ♥ rájöttem, hogy néha amikor vágyunk valamilyen kevéssé egészséges ételre, lehet jobb, ha engedünk a csábításnak, és rájövünk, hogy most már nem is tartjuk olyan "finomnak", és sóvárgás nélkül fogunk tudni rágondolni ♥ nyerni a Naillandmani játékon ♥ barátokkal kerti partyzni és bulizni, szülinap ünneplés 

Kifejezetten jó hetet zártam. :)
Nektek hogy telt a hét?

4 megjegyzés:

  1. :) Gratula a Naillandmanihoz! Mi sokfelé mászkáltunk, programokra, egész hétvégén, remek volt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! biztosan jól telt akkor a hét. :)

      Törlés
  2. Miért van az, hogy én sosem látok a Kik-ben ilyen szépségeket, akármikor is nézek be? :D Másnál pedig állandóan látom a szebbnél szebb dolgokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnos én is sokszor megyek úgy, hogy utána üres kézzel jövök el. nagyon gyorsan változik náluk a készlet, a karácsonyi dolgok már szerintem szeptemberben kint lesznek. az ősziek már most kaphatóak. :) szóval ezt a részét nem szeretem, hogy sokkal korábban kaphatóak náluk az évszakoknak megfelelő áruk, mint amikor valóban elgondolkodsz, hogy kellene vmi. :(

      Törlés