2015. augusztus 23., vasárnap

Pozitív percek #99

Ismét eltelt egy hosszú hét, ezért a mai bejegyzésben összeszedtem a hét pozitív történéseit. A héten nagyon sokat dolgoztam a szakdolgozatomon, hiszen szorít a határidő (jó 2 hónap múlva kell leadnom).

Lássuk, milyen jó dolgok történtek velem a héten! :)
♥ kaktusz virágzás ♥ áfonyás limonádé ♥ köleskocka ♥ új papucsot kellett vennem, mert megadta magát a kb. 7 éves adidasom ♥ megkaptam a júliusi csajos este montázst barátnőmtől ♥ őszi háttérkép a gépemre ♥ blogilates (vagyis edzettem) ♥ őszies manikűr ♥ sokat haladtam a szakdolgozatomban, lezárult a kérdőív kitöltése is ♥ egy kicsit spontánabbnak lenni ♥ levendulapárnácskák ♥ 

Nektek hogy telt az elmúlt hét?

2 megjegyzés:

  1. Nálam még nyár van :) Nem várom az esős őszt. Te aztán pozitív vagy, besoroltad azt is, hogy tönkrement a papucs és vehettél egy újat :D Én ilyenkor morogni szoktam.
    Hm, hát örültem, hogy csak 4 napot kellett dolgozni és az is csendes volt, kimentünk tűzijátékot nézni és ma jön anyám látogatóba :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért írtam pozitívnak, mert az új papucsom annyira szép és nagyon szerencsés voltam vele, mert az első helyen, ahova benéztem, meg is találtam, és csak egy pár volt belőle. :) Egy ideig morogtam én is, mert már mállott a régi, és igen kellemetlen volt, de lecseréltem. :) Azért az nagy szó, hogy 7 évet kibírt, még gimis éveim alatt vettük.

      Törlés