2015. augusztus 18., kedd

Things I like this week #18

Ismét ideje összegyűjtenem a kedvenc képeimet, hiszen már két hónapja nem készült ilyen bejegyzés. Sajnos a munka mellett sokkal nehezebben találtam időt a bejegyzések írására, a képek válogatására, de igyekszem visszatérni ezzel a sorozattal is. :)

1. MANIKŰR:
Forrás
Bár nem vagyok a francia manikűr híve semmilyen formában, ez a csavaros megoldás valahogy mégis nagyon tetszik. Szerintem ugyan nem fogom elkészíteni, de például karácsonyra a színvilág miatt eltudnám képzelni. :)

2. KÉP:
Forrás
Kép a képben. Nagyon tetszik, hogy minden passzol mindenhez és nagyon csajos kis lakberendezésről árulkodik a kép.

3. HAJ:
Forrás
Imádom Lucy Hale haját, szerintem nagyon jól áll neki is ez a bob fazon. :) Én magam sem tudok lekattanni róla, ha van ilyen szó.

4. FITNESZ:
Forrás
Nincs is jobb annál az érzésnél, mint amikor rájössz, hogy sikerült összeillő darabokat válogatnod az edzőfelszerelésedbe. És még csak nem is tudatos. De persze lehet tudatosan is válogatni olyan darabokat, amik mindenhez passzolnak. Néha egyébként jobban érzem magam fitnesz ruházatban, mint bármi egyébben. :)

5. ÉTEL/ITAL:
Forrás
Fő az egészség! Egy a krémes édesség elkészíthető cukormentes verzióban is, némi gyümölccsel és fehérjeforrással megbolondítva! Még hogy mindenről le kellene mondani, ami jó!

6. OUTFIT:
Forrás
Mostanában nagyon megkedveltem a maxi ruhákat, mert bár nem vagyok egy magas nő, mégis nagyon praktikus és csinos darabok nyáron. Sajnos ősszel-télen és tavasszal ezek a ruhák már kevésbé kihasználhatóak.

+ 1 JÓ PASI:
Forrás
Remélem nem kell senkinek bemutatnom! :) Imádom a Vikingekben nyújtott szerepéért, bár eleinte nem ő volt a legszimpatikusabb karakter, azért mégis sikerült megkedveltetnie magát. Na jó, ebben azért közre játszhatott némileg az is, hogy milyen jól néz ki. :D

Hogy tetszett Nektek a mai adag kedvencem?

2 megjegyzés:

  1. Jó válogatás! Egyszer csináltam francia alapot ezüst holo alappal és holos lila dupla csíkkal, annyira nem jön be, pedig mutatós. Hmm, az a kaja! Lucynak jó haja lehet, úgy értem, ha jó az alapanyag, nehéz elrontani, sajnos az enyém eléggé drót, küzdök vele, csak a fodrász után lenne ilyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem sem tetszik magamon a francia manikűr. igen, alapvetően minden hajtípushoz meg lehet találni a jó frizurákat, de azért van, akinek nehezebb dolga van. :)

      Törlés