2015. szeptember 16., szerda

NAILS OF THE DAY: az utolsó nyári manikűr

Kicsit úgy fest, hogy visszaköszön a jó idő még néhány napig, így egy nyáriasabb manikűrt készítettem a múlt héten. Nem volt konkrét koncepció, csak leültem, és kiválasztottam a Tropical lemezen lévő kedvenc mintáimat.
A világoslila lakk már hosszú ideje az egyik kedvenc lilám, ilyen szép, nem rózsaszín tónusú lilával ritkán fut össze az ember. Nekem egyébként valamiért nem tetszenek a rózsaszín tónusú lilák, úgyhogy abszolút sikerült jól választanom anno. A Flormar Pretty P19-es lakkot használtam alapnak, illetve a Barry M Coconut-ot, ami szintén nagy kedvenc.
Kicsit úgy fest, hogy kijöttem a gyakorlatból is, mert nem nagyon akart sikerülni a nyomdázás, de aztán összejött. :) A MoYou Tropical 06-os lemezről választottam a szerelmes papagáj párt és a tukánokat, amiket imádok. Sajnos nem élvezhettem sokáig ezt a manikűrt, mert még aznap este betört a középső körmöm a konditeremben. :( Sopánkodtam egy sort és remélem hamar újra vállalható hosszúságú lesz az összes körmöm. :)

Hogy tetszik Nektek a manikűr?

4 megjegyzés:

  1. Szerintem csodaszép lett! :)
    És ne búsulj, nagyon hamar megnő. Észre sem veszed és máris visszanőtt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon kedves tőled! :) köszönöm! :) már csak pár hét és ismét rendesen tudom díszíteni azt is talán.

      Törlés
  2. Betört, jaj, sajnálom, pedig milyen szép ez a manikűr, én is a hasonló lilákat szeretem. Nekem így néz ki rövidre vágva a körmöm, mint most a tiéd, a hosszabb zavar, bármennyire is szebb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm. :) én sem szeretem ennél hosszabban, most már egészen szép kezd lenni :)

      Törlés