2015. szeptember 6., vasárnap

Pozitív percek #101

Újabb hét telt el, ami azt jelenti, hogy ma a pozitív perceken van a sor! Igyekszem minden héten összeszedni azokat a kellemes perceket, amik jó érzést váltanak ki belőlem.
Nézzük, ezen a héten mik voltak ezek! :)
♥ motivációs háttérkép a számítógépemre és a mobilomra ♥ clean brownie-t sütöttem ♥ odafigyelni arra, mit eszek ♥ sokat haladni a szakdolgozatommal ♥ csinosan öltözködni ♥ sminkelni (amióta nem dolgozom, és csak kondiba járok le, ahova értelemszerűen nem jó, ha sminkben megy az ember, így ennek nagyon tudok örülni) ♥ egy nap anyummal ♥ új bejegyzések a blogon 

Nos, mivel időm nagy részét szakdolgozat írással töltöm, így aztán nem sok dolog történik velem. Nektek milyen hetetek volt?

4 megjegyzés:

  1. Lazac!! Látom, kedveled a brokkolit :) Mostanában mi is csináltunk zöldség+grillpulyka kombinációt, kicsit feltuningolva mozzarellával, olívabogyóval. Nagyon szeretem az ilyen kajákat, csak hát drága a zöldség meg a hús 4 főre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megkedveltem :) én folyton húst eszek, tésztát kb. soha. a lazac viszont drága, sajnos.

      Törlés
  2. Jó heted lehetett!! :) Tetszik az outfit! Erre a hétre pedig jó hetet kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi szépen, viszont kívánom én is! :)

      Törlés