2015. szeptember 27., vasárnap

Pozitív percek #104

Újabb hét telt el, ami azt jelenti, hogy ma ismét a heti pozitív élményeimről olvashattok. Hét elején még egy kicsit küzdöttem a megfázással, de többnyire már csak a hangom nem volt az igazi.
Lássuk, milyen jó dolgok történtek velem! :)
♥ edzés ♥ utazás ♥ matt manikűr az osztálytalálkozóra ♥ osztálytalin voltam és egy csomót nevettem ♥ matt Avon rúzs, hamarosan jön a bejegyzés is ♥ ajándék kávé ♥ beköszöntött az ősz ♥ meggyógyultam a megfázásból 

Nektek hogy telt a hetetek?

2 megjegyzés:

  1. Hamar eltelt a hét, már most tudom, hogy jobb volt, mint a mostani lesz :( Igazából a kevés programos, unalmas heteket szeretem, amikor szépen teszem a dolgomat, sajnos nem mindig adatik meg a nyugi, na de legalább a múlt hét nyugis volt.
    Kipróbáltam pár új mintát is a nyomdalemezről és anyós küldött kaját, na azért csak találtam némi pozitívumot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnálom, hogy úgy érzed, ez a hét nem lesz jó, de azért próbálj meg figyelni az apróságokra is, amik örömöt okozhatnak neked :) ilyenkor nehéz, de tuti találsz valamit, aminek szívből tudsz örülni. :)

      Törlés