2015. szeptember 22., kedd

TESZT: The Body Shop kék áfonyás testvaj

Már régóta terveztem írni erről a testvajról Nektek, mivel nagyon kíváncsi voltam, hogy miképp teljesíthet a The Body Shop, testvaj terén. Mint tudjátok, elég ismert a márka, a testvajaikról ódákat zengenek már évek óta, így nagyon örültem, amikor tesóm meglepett a kedvenc illatommal.
Az illata már a tégelyben is nagyon tetszett, használat közben pedig még finomabbá alakul át, ahogy a bőrrel reakcióba lép. Fehér, viszonylag krémes állagú, azonban nem a hagyományos, folyékony testápolóhoz hasonlít az állaga, valahogy masszívabb, de könnyen kenhető testvajról van szó. Az illatát még használatot követően is órákig lehet érezni, ami hatalmas plusz pont, hiszen a legtöbb ilyen terméket néhány óra elteltével már nem érzem magamon. Hidratálást tekintve is kedves számomra ez a testvaj, mivel nekem nagyon száraz bőröm van, ami a napi hidratálást is igényli. Ez a termék jól hidratál, rendszeres használata sem okoz bőr szárazságot (van olyan testápoló termék, amiről egy idő után kiderül, hogy nem hidratál eléggé, na ez nem ilyen). :)
A csomagolása is nagyon dizájnos, a Body Shop-ra amúgy is igaz az, hogy szuper dizájn jellemzi a termékeit. :) Összességében nagyon elégedett vagyok ezzel a testvajjal, egyedül árban tartom kicsit húzósnak, így a nyári akcióban vettem belőle még egy tégellyel, és fogom lesni, hogy mikor lesz újra kapható, hiszen a kék áfonyás testvaj limitált termék, nem kapható mindig.
Ár: 4.990 Ft,
Kiszerelés: 200 ml.

Szeretitek a The Body Shop testvajakat? Mit gondoltok róluk?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése