2015. szeptember 21., hétfő

Things I like this week #19 - autumn 2015 edition

Forrás
Az ősz közeledtével arra gondoltam, hogy összegyűjtöm az éppen aktuális kedvenc őszi képeimet egy bejegyzésbe. Ahogy megszokhattátok, a Things I like this week rovaton belül lebontott kategóriák szerint láthatjátok a számomra kedves, őszi hangulatú képeket.

1. SMINK:
Forrás
Nem vagyok a hangsúlyos ajkak híve, de ez nagyon jól áll a képen szereplő hölgynek. Nekem sajnos inkább vékony ajkaim vannak, ezért ritkán nyúlok erősebb rúzsokhoz.

2. KÉP:
Forrás
Az őszi hangolódásban sokat segítenek az ilyen színekbe borult leveleket ábrázoló képek, legalábbis nekem nagyon tetszenek. Bár nem a kedvenc időszakom az ősz, mert jön a hűvösebb idő, és jobban fel kell öltözni, hogy ne fázzunk meg, azért szeretem nézegetni ezeket a képeket.

3. HAJ:
Forrás
Frizurában olyan megoldásokat preferálok, amik egyszerűek, de mutatósak. Így talán nem meglepő, hogy a klasszikus fonásra esett a választásom. Bár én még mindig a long bob fazon híve vagyok, be kell vallanom, hogy a hosszú hajnak is vannak bizonyos előnyei. :)

4. FITNESZ:
Forrás
A chia puding nagyon finom és egészséges választás, ha pedig őszi színekkel készítjük, úgy igazán hangulatos lehet. :) Ősszel sem kell lemondani az egészséges étkezésről, csak azért mert már nincs bikiniszezon!

5. ÉTEL/ITAL:
Forrás
Hát nem néz ki valami mennyien ez a kis díszítés? Nem vagyok nagy kávé fan, inkább csak a latte machiato-ért vagyok oda, de a profi baristák alkotásai mindig ámulatba ejtenek. És a fizikához úgysem értek, ezért nem mennék bele, hogy nem tudom elképzelni, hogy lehet ezeket ilyen szuperül megcsinálni. :)

6. OUTFIT:
Forrás
Az ősz színeibe öltözni nagyon hangulatos ötlet, én például imádom az ilyen szetteket.

+1: ŐSZI HANGULAT:
Forrás
Nagyon jól elkapott kép, szarvassal. :) Én megértem az autósokat, akik nem szeretnének összefutni az utakon egy-egy példánnyal, de mindig nagyon szépnek tartottam a szarvasokat. Bár veszélyes állatok, úgyhogy csak óvatosan!

Ti szeretitek az őszt? Mit kedveltek ebben az évszakban?

4 megjegyzés:

  1. Én az őszben mindig legjobban a nagy, kötött pulcsikat és a bakancsokat várom a legjobban. :) Meg persze a teát.
    Egyébként meg az a sötétlila rúzs gyönyörű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) én is szeretem a kötött pulcsikat és a teát is :D

      Törlés
  2. Pont ma fékeztünk egy őz előtt, aztán átsétált a kocsi előtt. Szépek az őszi színek. Ez a kávé úgy készül, mint a water marble :) Ráöntik cikkcakkban a tejszínt és összehúzzák :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) igen, igen, ezt értem, csak azt nem, hogy miért marad meg így, és mennyi ideig tart a hatás. :)

      Törlés