2015. október 27., kedd

Digital Divas 2015

Azon szerencsés bloggerek között tudhatom magam, akik meghívást kaptak a Cosmopolitan és az Avon közös eseményére, a Digital Divas Konferenciára, amit idén rendeztek meg második alkalommal. A mai bejegyzésben arról olvashattok, hogy milyen volt a konferencia, milyen élményekkel gazdagodtam, és összességében hogy éltem meg ezt a lehetőséget. :)
A rendezvény a Larus Étterem és Rendezvényközpontban került megrendezésre 2015. október 25.-én, vasárnap. A rendezvényre 9 órától lehetett megérkezni, maga az eseménysorozat 10-kor kezdődött. Kifejezetten sokan jöttek el a konferenciára, láttam jó néhány bloggert, akiket követek, vagy legalábbis tisztában vagyok vele, hogy melyik blogot írják. :)
Az első dolgom egy kávé legurítása volt, elvégre vasárnap volt, és viszonylag korán is keltem. A barista ilyen szívecskés mintával lepett meg, nagyon tetszett. :)
Kb. az első dolgok egyike volt, hogy kiszúrtam a meglepetés falat, amit az általunk az Avon kérdéseire adott válaszaink alapján készítettek el. Egy-egy idézetet találhattunk a szépségről, a nőiességről, és a blogolásról, kinek melyik válasza volt az, ami megtetszett a szerkesztőknek. Nagyon jólesett, hogy az én válaszaim alapján is készítettek egy kis idézetet, és felhasználták a falon, ráadásul pont barátnőmé mellé került, egészen középtájra. :)

A konferenciát Lilu vezette, voltak kifejezetten érdekes előadások, a Youtube-os szereplésről úgy érzem, hogy kaptam hasznos információkat, valamint a jogi kérdéseket is izgalmasnak találtam. Mindig is volt érzékem hozzá, hogy mi a megfelelő jogi magatartás, és a blogolással kapcsolatban is csak megerősített az előadás, hogy még mindig vannak jó megérzéseim. :)
Felültem az Avon trónjára is, csak úgy viccből, de azért élveztem. :)

Az ételek és italok nagyon finomak voltak, a kedvenc desszertem az áfonyás-fehércsokis finomság, és a panna cotta volt (bal oldalon).
A kijáratnál várt ránk egy-egy goodie bag is, amikbe elég sok mindent rejtettek bele a rendezők és a támogatók. Az Avontól a novemberi katalógus, egy Nailwear pro+ körömlakk (Viva Pink) és egy Ultra Colour Bold ajakrúzs (Red Rave) volt a zacsiban, a Cosmopolitan a novemberi számát, a Schwarzkopf egy hajsamponmintát, az LG egy jegyzetfüzetet, a Coca Cola pedig egy kulcstartót tett a zacsiba. A többi támogatótól szóróanyagokat találhattunk, illetve a Dilmah teás anyagban 3 minta is meglapult.
A konferencia ideje alatt is lehetett ajándékokat kapni, az előadásokon kaptunk egy jegyzetfüzetet, tollat, a programot, szünetekben pedig a Deichmanntól kaptunk egy tornazsákot, és egy táskatartót, valamint a Coca Cola egyéni fényképes címkét gyártott nekünk. Az Avon standnál pedig egy szemceruzát kaptam, ami a Glimmerstick Diamonds típusba tartozó Crackling Cobalt árnyalat.

Nagyon köszönöm az Avonnak a meghívást, nagyon jól éreztem magam a konferencián! Bízom benne, hogy a jövőben még lesz rá alkalmam, hogy részese legyek hasonló eseményeknek. Az Avon termékekről szívesen írok majd, ha kíváncsiak vagytok rá, illetve a Schwarzkopf hajsamponról is meg tudom Nektek mondani a véleményem, hiszen 30 ml-es mintaterméket kaptunk.

4 megjegyzés:

  1. Pont egymás mellett vannak az idézeteink :) :)
    Ajj de rossz hogy nem tudtam menni :( A Trónról hirtelen, a Trónok harca női verziója jutott eszembe :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, olyan jó volt ránézni. :)
      sajnálom, hogy nem tudtál részt venni, de majd még biztos lesz sok esemény, amin mindketten részt tudunk venni és pótoljuk a találkozást. :D hehe, jó volt az a "trón" :)

      Törlés
  2. Nagyon jó kis összefoglalót írtál, örülök, hogy te is jól érezted magad és hogy sikerült személyesen is találkoznunk! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi szépen! :) én is örülök,hogy találkoztunk, így már biztosan megismerlek legközelebb is. :)

      Törlés