2015. október 21., szerda

Elfogyott termékek #4

A mai bejegyzésben megmutatom Nektek az utóbbi időben összegyűlt elfogyott terméket. Bízom benne, hogy ezzel segítek Nektek dönteni abban, hogy érdemes-e kipróbálni a bejegyzésben látott termékeket, amennyiben eddig nem tudtátok eldönteni. :)
Lássuk, miket tartogatok mára! Visszatérő termékek voltak eddig a Pantene Heat Defense Gloss spray, és a Nivea Repair&Care testápoló. A Pantene hővédő és hajfényspray-t eddig nagyon szerettem, de mostanában olyan jó hajsamponjaim voltak, amik mellé fölöslegesnek tűnt ezt is használnom. Az illata még mindig finom, és annak merem ajánlani bátran, akinek a hajsampon/balzsamozás után még nehezen kifésülhető a haja, vagy nem elég fényes.
A Nivea testápolója az abszolút kedvencem évek óta, hiszen a legszárazabb helyzetből is rövid idő alatt rendbe teszi a bőrömet. Most csak azért nem vettem újra, mert igyekszem fogyasztani a testápolóimat.
Az Avon tavaly télen adta ki ezt a csillámos testápolót két illatban, én a fűszeres vaníliásat teszteltem, és imádtam. Az illata és a csillámok is nagyon tetszettek, jól hidratált, és remek hír, hogy a novemberi katalógusban ismét megvásárolható lesz az ünnepi időszakra a magyalos társával együtt. :)
Végül két alverde testvajat is elhasználtam, név szerint a tavaly téli kollekció vérnarancsos illatát, és a tavaszi kollekcióból a gránátalmás-kakaóvajas darabot. Mindkettő kellemes, a téli kollekciós darabok illatban jobban tetszettek. Nagyon szeretem ezeket a trendkiadásokat, nehéz nekik ellenállni, de idén szerintem kihagyom, mert még mindig elég sok testápolóm van. :)
Ezen kívül még elhasználtam egy Avon barázdakitöltő alaplakkot is, amit véletlenül rögtön kidobtam, így nem került rá a képre. Nagyon szeretem az Avon alaplakkjait, jó minőségűek, jó áron, és sokáig elég mindegyik. :) Bátran ajánlom, bár megsúgom, hogy nemsokára az 5in1 alaplakkról is írok Nektek! :)

Mit gondoltok ezekről a termékekről? Ti is használjátok/használtátok valamelyiket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése