2015. október 31., szombat

Fotónapló 7.

Hosszú ideje nem volt fotónapló a blogon, és mostanában több olyan fotót is készítettem, amit érdemesnek találtam arra, hogy egy tematikus poszt formájában megmutassam Nektek, ezért ismét vissza szeretném hozni ezt a rovatot! Remélem Nektek sincs ellenetekre. :)
A kezdőképen a bagolypárosom látható, akik szinte minden éjszaka velem alszanak, és vigyáznak az álmaimra. Igen, 24 éves vagyok és még mindig szeretem a plüssöket. :) Mellettük az aktuális olvasmányom, az Éttrend című könyvet láthatjátok, amiről nemrég írtam itt.
Még nyár végén kaptam lencsevégre anyáék kaktuszát, ami éppen akkor virágzott, amikor meglátogattam őket. Nagyon hosszú száron nőtt ki a virág, eső után pedig ilyen szép látvány volt, mikor kinyílt. :)
Az őszi hűvösebb időben néha más reggelire vágyom, mint a megszokott zabkása. A képen éppen görög joghurtot ettem, zabpehellyel, amaránttal, banánnal és aszalt vörösáfonyával.
Sokszor szoktam illatgyertyát vásárolni, az elhasznált üvegeket pedig megtartom újrahasznosítás céljából. Éppen le akartam festeni néhányat, de muszáj volt először kipróbálnom a festéket, így akadt meg a szemem az ezer éves tobozomon, amit apa máig megőrzött. Remek színmintának bizonyult.
Az ősz beköszöntével megjelent a kivágott diófánk törzsén egy gomba, amit valamilyen állat már megkezdett kicsit. Mivel pöttyös, így valószínűleg mérges gomba lehet, viszont nagyon szép volt, így lefotóztam.

Hogy tetszenek a bejegyzésben szereplő képek? Szeretnétek még több ilyet viszontlátni a blogon? :)

4 megjegyzés:

  1. Bagolymánia <3
    én szeretem ezeket a bejegyzéseket :).

    VálaszTörlés
  2. De szép ez a kaktusz! Nekem volt több, de nem bírták a gondoskodásomat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :) nálam pedig azok és a fikuszok bírják legjobban. :D

      Törlés