2015. október 7., szerda

Glamour-napi kívánságlista - 2015. ősz

Hétfőn bemutattam Nektek egy bejegyzésben az idei ősz trendszíneit, ma pedig a Glamour-napokra készített kívánságlistámat mutatom meg Nektek. Nem minden, itt szereplő termékre van kedvezmény a Glamour-ban, de kicsit körülnéztem a kedvenc üzleteim honlapján, és olyasmi is megtetszett, ahova sajnos nincs kupon.

1. Bershka:
Ez a kakukktojás, ugyanis ide nincs kupon. Soha nem volt eddig az Inditex boltokban Glamourozás, és ez idén sincs másképp. A múlt héten azonban benéztem az üzletbe, ruhát kerestem, amit nem találtam. Helyette egy szilikonos, bullterrieres Iphone tokot találtam, ami nincs fent a honlapon, de ha jók a megérzéseim, ők már nem is árulnak Iphone 4s-re való tokokat. Pedig annyira cuki, és a kedvenc kutyám! :( Shame on you, Inditex! Viszont a honlapon belefutottam ebbe a leopárd mintás övbe, és beleszerettem. Remélem sikerül találnom az egyik üzletükben. :)
Sajnos a kedvenc órám kezdi megadni magát, ami 4 év után nem szép dolog tőle. Mivel műanyag alapú, így most megrepedeztek a szemei, amikkel már veszélyes lenne közlekedni, így úgy döntöttem, hogy leteszem pihenni. Ezért amíg nem lesz pénzem egy komolyabb, minőségibb órára, addig is kell valami, amit hordhatok. Ez a Bershka-s darab szintén nagyon tetszik, muszáj lesz utánajárnom.

2. Tezenis:

Ez a két felső nagyon jól állt nekem, amikor Pécsen jártunk és felpróbáltam őket. Imádom a burgundi színű ruhákat, szerintem nagyon jól néznek ki. :) Ezeket biztosan beszerzem a Glamour-napokon!

3. H&M:

A H&M egyik legjobb döntése volt, amikor csatlakozott a Glamour-napokhoz. Így is állandó tömeg van az üzleteikben, de a kedvezménnyel még több embert tudnak becsalogatni. Én a sportrészlegükért vagyok oda, imádom a sportruházatukat. :) A fenti sportmelltartót még nem tudtam felpróbálni, de ettől még nagyon tetszik, a pink póló pedig nagyon jó lenne a hűvösebb napokra a konditeremben, mert csak ujjatlan felsőim vannak.
Ezt a ruhát néztem ki magamnak a múlt héten, de ugye mondanom sem kell, hogy rajtam jobban áll? :) A záróvizsgákhoz, és a diplomaosztóra is szerettem volna egy csinosabb ruhát, sajnos főleg nyári darabjaim voltak eddig a szekrényemben. Ha nem találok belőle méretet Glamour-on, akkor is meg fogom venni. :)

A Dm-ben valószínűleg majd beváltom a Nivea kupont, és lehet egy Silan öblítőre is szükség lenne, bár nem sos, de 50%-kal olcsóbban nem jutnék hozzá akkor, amikor tényleg elfogy majd, úgyhogy ezeket szerintem szombaton fogom még intézni. :)
Ti miket szemeltetek ki a Glamour-napokra?

2 megjegyzés:

  1. A H&M -ben tényleg a sportruhák a legjobbak! Nekem szinte az összes onnan van, és nagyon jó minőségűek, ár-érték arányban pedig a legjobbak. Nekem idén kimarad a Glamour-napozás, csak kísérőként veszek részt -ilyen az, ha az embernek évekre felhalmozott készlete van :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek veled, tényleg szuper minőségűek, örülök, hogy most már webshopjuk is van. :)

      Törlés