2015. október 10., szombat

Glamour-napi szerzemények, 2015. ősz

Ahogy várható volt, ma egy bejegyzés erejéig megmutatom Nektek, hogy miket vettem/kaptam a Glamour-napokon idén ősszel. Mint láthattátok a legutóbbi bejegyzésben, nem vágytam sok dologra, viszont nem mindent sikerült egyszerűen beszereznem, idén kicsit rohangálósra sikeredett a péntek, de szerencsére végül mindent kaptunk, amit kinéztünk.
A H&M-mel nem nagyon vagyok idén megelégedve, mert sem az Árkádban, sem a Westend üzleteiben nem találtam meg a kinézett ruhát a méretemben, és az eladók sem voltak túl segítőkészek. Végül a harmadik H&M-ben jártam sikerrel, a Duna Plázai üzletben alig voltak, ezért tudtam nézelődni is. Sajnos egyedül a sportmelltartóból nem kaptam méretet. A fenti képen szereplő két nyakláncot is elhoztuk, a bal oldali lesz majd rajtam a záróvizsgán, ezzel a ruhával kifejezetten elegáns.
A próbafülkéből kifelé jövet akasztotta le nekem anya ezt a blézert, azt mondta, ez igazi klasszikus, és ha elkezdek dolgozni, akkor is bármikor viselhetem majd. Ezért ezt is elhoztuk.
Végül a H&M-ben még megvettük ezt a sportfelsőt is, amit hónapok óta nézegetek, kerülgetek... De mivel minden sportfelsőm ujjatlan, így szükség volt egy rövid ujjú darabra is, hiszen a konditeremben megy a levegőztetés is, nem kellene meghűlni.

A fenti két felsőt a Tezenis-ben vettük. Még Pécsen néztem ki, amikor anyával és apával elmentem várost nézni. A második azért is szuper, mert nagyon finom, puha anyaga van, és alá lehet még öltözni is, de akár melegebb napokon önmagában is hordható. :)
Az utolsó állomás pénteken a Kökin lévő Kik volt, ahol már kint vannak a télapós-hóemberes, kicsit karácsonyos dekorációk is. Talán kicsit furcsa, de október közepe van lassan, én ilyenkor már javában töröm a buksimat az ajándékokon. :) Ezek a kis kártyák most megkönnyítik idén a DIY kártyagyártást, 12 darabos szett került 180 forintba, és vannak fiús, de csajos figurás verziók is.
Szombaton befutottam még a Tesco-ba is, nem volt ugyan konkrét elképzelésem, de most nem mutathatom meg, hogy mit vettem még, mert már ajándékot is. :) A kis törölköző az edzőterembe lesz.
A Tamaris cipőre is volt kedvezményünk, szintén kellett egy olyan magassarkú, ami kényelmes, nem tör és időtálló. A záróvizsgán ugyanis fontos, hogy minden jó legyen, én azt gondolom, hogy meg kell adni a módját, nem lehet akármilyen ruhában diplomázni. :)

Idén teljes mértékben kimaradtak a drogériás beszerzések, egyszerűen nem volt szükségem semmire. Illetve a DM-ben szerettem volna venni Silan öblítőt, de úgy látszik nagyon népszerű volt, hiszen a kuponnal 50% kedvezmény járt volna a nagy kiszerelésre, így hamar elkapkodhatták.
Ti miket vettetek a Glamour-napokon? Linkelhettek is, ha van blogotok. :)

11 megjegyzés:

  1. Jó kis cuccokat sikerült beszerezned :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper dolgokat vettél! A ruha és cipő nagyon tetszik! Idén záróvizsgázom én is, ezért keresem a tökéletes cipellőt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) remélem Te is sikerrel jársz hamarosan! :)

      Törlés
  3. Igaza van anyudnak, szép az a blézer. A cipő is tetszik, nagyon kényelmes lehet, én is szeretem a Tamaris cipőmet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, tényleg csinos darab. :) a cipőt még be kell járatnom, de mivel bőr, így biztosan sokáig jóban leszünk, ezek valahogy mindig kényelmesebbek. a sarka is vastagabb fajta.

      Törlés
  4. A két bordó felső és a cipő nagyon tetszik, jó dolgokat zsákmányoltál :)

    VálaszTörlés
  5. Eddig csak olvastam és nem írtam még kommentet, de amint megláttam a ki fekete ruhát a post elején, tudtam, hogy itt az ideje :D A Glamour-napok alatt a Westend H&M-ben dolgoztam bolti kisegítőként és pont tőlem érdeklődtél, van-e még a méretedben (és valahonnan nagyon ismerős voltál)... sajnos elég hamar elfogytak a kis méretek, a többi bolt készleteiről nem volt semmi információnk, de örülök, hogy végül sikerült találnod, csinos! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ne haragudj, kellemetlen volt, mert nem számítottam rá, hogy pont 34-es méretet nem fogok kapni. végül azért megoldódott, a duna plázában sikerült megvenni (ott is csak egy darab volt), viszont egy nem tervezett blézer és két szép nyaklánc is hazajött velem, úgyhogy jól alakult. amúgy hiszek benne, hogy minden okkal történik. :)
      köszönöm, hogy írtál! :)

      Törlés
  6. Ezek a kis kártyák nagyon tetszenek, megnézem majd, remélem lesz még belőlük, mert szuper olcsó is! A Tamaris cipőket viszont én nem szeretem, már jó ideje nem is vásárolok onnan, mert állandóan törik a lábam az ott vett cipők :/

    VálaszTörlés