2015. október 29., csütörtök

NAILS OF THE DAY: Halloween 2015

A mai bejegyzésben ismét egy manikűrt mutathatok Nektek, ami számomra nagyon jó érzés, hiszen mostanában nem sokszor jutott időm, és energiám díszíteni a körmeimet. Ma a nagyon is aktuális Halloween szellemében készítettem manikűrt, remélem tetszeni fog Nektek.
Alapnak fehér lakkot használtam (Golden Rose Rich Colour 76), majd erre vittem fel az átmenetet három lila lakk segítségével. A kisujjamon kicsit béna lett az átmenet, a többi körmömön viszont nagyon szépen sikerült. Ehhez a Flormar Pretty P19, az Avon Nailwear Pro+ Luxe Lavender, és a Max Factor Glossfinity Lilac Lace színeket használtam fel (világostól sötétig).
A denevéreket szabad kézzel rajzoltam, nézzétek el nekem, ha nem lettek tökéletesek, hiszen most először próbálkoztam velük. :) Egyébként Barry M Nail Art Pennel könnyebben megy a szabad kézi rajzolás, örülök, hogy amikor akciósak voltak, beruháztam az alap fekete-fehér színűekre. :) Egy kis holdacskát is rajzoltam a mutatóujjaimra, hogy még jobban feldobjam vele a hangulatot. :)

Mivel még csak ma készült el a manikűr, így tartósságról nem tudok nyilatkozni, viszont nekem nagyon tetszik. Jövőre igyekszem majd egész októberben ilyen témájú manikűrökkel is jelentkezni, mert még annyi variáció lenne, amit szívesen kipróbálnék. :)

Hogy tetszik Nektek a mai manikűröm? Szeretitek a Halloween-t?

6 megjegyzés:

  1. Jópofa :) Nem ünneplem Halloweent, de azért lesz fekete alapon ezüst pókhálós körmöm és ennyi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! klasszikus, és egyszerű manikűrt választottál, biztosan szép lesz. :)

      Törlés