2015. október 23., péntek

NAILS OF THE DAY: Matte Nautical

Ma egy manikűrös bejegyzést mutatok Nektek, egy olyan manikűrrel, amit még hetekkel ezelőtt volt időm megcsinálni. A 10 éves általános iskolai osztálytalálkozónkra nem akartam snassz manikűrt készíteni, így gondoltam valami érdekesebbet próbálok alkotni.

A kedvenc Barry M Navy-m lett az alapszín, illetve a Lovely Snow Dust arany homoklakkja. A tengerész manikűröket mindig nagyon szerettem, és megihletődtem, bár az időjárás a legkevésbé sem volt tengerészes manikűrhöz illő. Inkább nyáron tudom elképzelni ezt a manikűrt, viszont gondoltam a sötétkékkel egy kicsit még becsempészhetem az őszbe.

A MoYou Fashionista 02-es lemezről választottam a mutatóujjamon lévő mintát, a hüvelykujjamra a Petla Plate - The Perfect One-ról egy chevron minta került, imádtam! :) A többi ujjamra kézzel rajzoltam egy vasmacskát és pöttyöket. :)
Nagyon szerettem viselni, kifejezetten sokáig tudtam hordani. A matt fedőlakk a Flormar Mattifying Topcoat volt, ami 1-2 napig tényleg nem is fényesedett ki. :)

Hogy tetszik Nektek ez a manikűr? Viselnétek szívesen ilyen manikűrt ősszel is?

2 megjegyzés: