2015. október 30., péntek

Négy éve a blogvilágban

Bizony-bizony, nyáron betöltötte a blogom a 4. születésnapját, ami hatalmas számnak tűnik, már csak akkor is, ha arra gondolok, hogy olyan mintha csak most kezdtem volna el. Persze én tudom, hogy hosszú évek munkája van mögöttem, és valóban 2011-re visszatekintve azt mondhatom, hogy úgy érzem sikerült fejlődnöm a blognak köszönhetően. Ez alatt arra gondolok, hogy egyrészt a fotóstudományomban is fejlődtem, abban, hogy egy-egy képet hogyan állítsak be, milyen fények, helyek azok a lakásban, amik a legjobbak lesznek majd a képekhez, de például a Pozitív percek rovatnak köszönhetem azt is, hogy sokkal pozitívabban állok hozzá a dolgokhoz. :)
Az év legnézettebb bejegyzése az Avon Nutra Effects Hidratáló termékcsaládról készült teszt volt.
Nagyon jó érzés, hogy egy ideje már együttműködhetek az Avonnal, és elkezdtek meghívni különböző eseményekre is, ami a blognak nagy lehetőség. :)
Remélem, hogy még sokáig fogok tudni olyan tartalmakat gyártani Nektek, amiket szívesen olvastok/néztek. A jövőre nézve vannak terveim, de annyi mindent csinálnék tényleg szívesen, hogy még kell egy kis idő, amíg rájövök, hogyan tovább. Jelenleg az államvizsgára készülök, és 1-2 héten belül a szakdolgozatomat is leadom, azután pedig 2016 elején bízom benne, hogy munkát is viszonylag gyorsan fogok találni.
Kedves nyári manikűr
Ami a blogot illeti, vannak terveim itt is, de az elkövetkező időszak elég sokat ki fog venni belőlem energia tekintetében, hiszen az államvizsga tételeket is ki kell dolgoznom, és már karácsonyra is nagyon készülök, idén kifejezetten a saját készítésű ajándékok vannak főszerepben. Elképzelhető, hogy összegyűjtök majd Nektek is néhány ötletet, ha van rá igény.
Manikűrökkel szintén nem vagyok egyszerű helyzetben, mert leginkább akkor szeretek alkotni, ha valahova megyek, ami mostanában ritkábban fordul elő. Időm is kevesebb jut díszesebb lakkozásokra, a sminkelésről meg inkább ne is beszéljünk. :)
Az epres-mákos-banános muffin receptje a linken elérhető.
Nemrégiben elkezdtem a Clean Eating receptes rovatot, ezt a címkék között a "clean eating"-re kattintva érhetitek el. Mostanában egyre fontosabb számomra az egészséges étkezés, ezért ezekben a receptekben mindig feltüntetem, hogy egy adag/darab/szelet hány kalóriát, mennyi fehérjét, szénhidrátot, illetve zsírt tartalmaz, így könnyen beilleszthetitek az étkezéseitek közé. :)

Végül, de nem utolsó sorban szeretném megköszönni Nektek, hogy itt vagytok velem, és rendszeresen olvassátok a blogot, hiszen nélkületek ma nem tartanék itt. :) Ha van bármilyen kívánságotok, akár azzal kapcsolatban, hogy miről olvasnátok még szívesen, írjatok ide kommentet, vagy e-mailben is szívesen válaszolok. :)

18 megjegyzés:

  1. Boldog negyedik blogszületésnapot és sok sikert az államvizsga-szakdoga kombóhoz! :)

    VálaszTörlés
  2. Hú, már négy éves a blog, naaaagy gratula a kitartáshoz és boldog blogszülinapot! Igen, jöhetne az ajándékos bejegyzés, örülnék neki!

    VálaszTörlés
  3. Visszanéztem a muffinos meg brownie-s posztot, ha lehet kérni, akkor örülnék, ha lenne főételes poszt a sok sütis között, ami nem édes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rendben, ha leadtam a szakdogát, ígérem több időm lesz kicsit, akkor fogok főételes recepteket is hozni. :)

      Törlés
    2. Köszi :) Tudom, rengeteg a dolgod, most első a tanulás!!

      Törlés
    3. köszönöm a megértést, de igazából tanulás mellett is kell sütni-főzni, így biztosan bele fog férni egy-két egyszerűbb recept. :)

      Törlés
  4. Boldog blogszülinapot!
    Hogy szalad az idő!
    Kitartást és sok sikert a továbbiakban! Biztos vagyok benne,hogy minden sínen fog menni ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :) én is bízom benne ;) most a tételkidolgozás az, ami kicsit el fogja venni a szabadidőmet, de igyekszem itt is jelen lenni addig is.

      Törlés
  5. Válaszok
    1. köszönöm! :) mennyi kedvességet kapok Tőletek! :) ♥

      Törlés