2015. október 25., vasárnap

Pozitív percek #108

Újabb mozgalmas hetet tudhatok magam mögött, így a mai bejegyzésben a héten történt pozitív dolgokat osztom meg veletek!:)
♥könyvtárban jártam, sok-sok könyvet kivettem ♥ kicsit untam a zabkását, ezért joghurtot reggeliztem ♥ áfonyás smoothie ♥  Digital Divas konferencia ♥ arcmaszk ♥ manikűrözés ♥ találkozni ismerősökkel a konferencián ♥ új bloggereket ismertem meg ♥ goodie bag ♥ nem is volt rossz a legújabb Terminátor film 

A Digital Divas konferenciáról a napokban olvashatjátok a beszámolómat! :)
Nektek hogy telt a hetetek?

6 megjegyzés:

  1. Amúgy szerintem sem volt rossz a Terminátor. Bár hogy gyakorlatilag megváltoztatták az első két rész kultuszát az annyira nem jön be. De amúgy tényleg nem volt rossz. Igaz elaludtam a véget:'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bevallom, én a korábbi részeket nem láttam, de azért így is jó volt. :D

      Törlés
  2. Örülök, hogy tudtunk tegnap találkozni, még ha csak rövid ideig is :)

    VálaszTörlés