2015. október 22., csütörtök

TESZT: Avon 5in1 alaplakk*

Még egy Avon újdonságról szerettem volna írni Nektek a héten, ez pedig nem más, mint a legújabb 5in1 alaplakk. Mivel eddig is előszeretettel használtam az Avon alaplakkjait, így gondolhatjátok, hogy erre is nagyon kíváncsi voltam. :)
Alaplakkokat általában hosszabb ideig tart kiismerni, mint bármely más terméket, de mostanra már kialakult a véleményem róla. Anyukám is ezt használja, őt is megkérdeztem, mit gondol róla, a véleményünk egybehangzó volt. Ezt a lakkot én alaplakként használom, de a termékleírás szerint fedőlakként is használható.
Az üvegcse maradt a szokásos, amit mind a 12, mind a 10 ml-es termékeknél megszokhattunk. A lakk állaga inkább zselésnek nevezhető, a színe narancsos árnyalatú így üvegben. Felkenve ez természetesen nem érvényesül, nem lesz sárga a köröm, akkor sem, ha csak önmagában használjuk. Szépen terül, kevés mennyiség is elég belőle, mivel elég folyékony az állaga. Gyorsan szárad, a színes lakk is szépen terül rajta.
Nekem nagyon tetszik ez az alaplakk, tartósak vele a manikűrjeim, azok a lakkok, amik alapból is tartósabbnak mondhatóak, akár 4-5 napig is bírják minimális kopással. Amik gyengébben teljesítenek, azoknál is észrevehető, hogy 1 nappal később elég lemosni. Az alaplakknak tulajdonítom azt is, hogy szuper gyorsan nőnek a körmeim. Az utóbbi néhány hétben kétszer tört be a körmöm, és 2 hét alatt olyan szépen visszanőtt, hogy még én is meglepődtem. Gyakrabban kell formáznom, de azt hiszem, ez megéri, mert erősebbnek tűnnek a körmeim.
Összefoglalva, szerintem ez az alaplakk jó választás mindenkinek, aki szereti, ha a manikűrjei tartósabbak, akinek esetleg lassabban nőnek a körmei, és szeretné, ha erősebbek lennének.
Ár: 599 Ft, az októberi katalógusból vagy itt.
Kiszerelés: 10 ml.

Ismeritek ezt a körömápoló lakkot? Mit gondoltok róla?

* A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

6 megjegyzés:

  1. Jó, hogy neked ennyire bejött :) Közös a lakk-készlet anyuddal? :)
    Az én körmeim nagyon-nagyon gyorsan nőnek, nem is szoktak letörni, de télen azért kell a kúra a lemezesedés miatt, úgyhogy eszembe vésem az Avont :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem közös a lakk-készletünk, de alap- és fedőlakkot szoktunk egymásnak ajánlani. :)

      Törlés
  2. Évek óta használom az Avon alaplakkját, sosem színeződött még el a körmöm, pedig sokat és sötét színekkel is lakkozok. Bárki, bármit mond az Avon lakkokról, szerintem egyre jobbak. Igaz, én egy-két napig viselek egy manikűrt, úgyhogy tartósságról nem tudok nyilatkozni. Azt már hallottam kolléganőktől, hogy még sosem láttak nálam lepattogott körömlakkot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is hasonlóan régóta használok Avon alaplakkokat. Kezdtem a Gel Strength alaplakkal, aztán jött a barázdakitöltős, és most az 5in1. :)
      abszolút egyetértek veled, volt már szerencsém néhány Avon lakkot tesztelni, eddig mindegyik tetszett, tartósak is. egy Royal Vendetta nevű kékem van a Gel Finish vonalból, ami kicsit hamar kopik, de szép a színe, úgyhogy elnézem neki. :)

      Törlés
  3. Imádom ezt az alaplakkot, már a sokadik üveggel használok belőle :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem nekem is egyik kedvenc alaplakkom lehet ez az avonos :)

      Törlés