2015. október 19., hétfő

TESZT: Avon Mega Effects szemhéjtus*

A mai bejegyzésben megmutatok Nektek egy számomra is újfajta szemhéjtust. Én nagyon szeretem a szemeimet hangsúlyozni, amikor sminkelem magam, a tusvonal számomra elmaradhatatlan szereplő, éppen ezért nagyon fontos, hogy szép vonalat tudjak húzni, ami nem kenődik, maszatolódik fel a szemhéjamra viselés közben.
Az Avon Mega Effects szemhéjtusa azért különleges darab, mert a megszokott filces tusokkal ellentétben nem csúcsos vége van, hanem kiemelő filcre hasonlít. Ez a kialakítás teszi lehetővé, hogy cicás tusvonalat is egyszerűen tudjunk rajzolni, ugyanakkor a vékonyabb vonalak meghúzását sem akadályozza. A csomagolása nagyon egyszerű, letisztult fekete műanyag, ami nem csúszik rajzolás közben, mivel egy csúszásmentes betét van benne. A feliratok rajta piros betűvel vannak, ami miatt könnyen megtalálható a fiókban vagy a neszesszerben.
Nagyon szép, valóban fekete színe van, nem vettem észre, hogy hiányosan húzná meg a vonalat, végig pigmentált maradt, nem volt szükség többszöri áthúzásra. A használata során nem vettem észre, hogy felkenődne a szemhéjra. Nekem rejtett szemhéjam van, ezért előfordul nyáron, hogy a nagy melegben nem marad a helyén a szemhéjtusom, de mivel most nincsenek már ilyen melegek, így ilyen problémára nem derült fény.
Összességében meg vagyok elégedve ezzel a termékkel is, bátran ajánlom Nektek is, ha új szemhéjtusfilcet próbálnátok ki! :)
Ár: 1.299 Ft, az októberi katalógusban, vagy online itt.
Kiszerelés: 1 ml.

Hogy tetszik Nektek ez a termék? Használjátok is esetleg?

* A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

6 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon szép fekete, és nekem sem kenődött. Csak az a problémám, hogy nem sikerült még egyszer sem tökéletes farkincát húznom vele, de gondolom ez csak gyakorlás kérdése. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, gondolom azért nem olyan egyszerű, mert ilyen a kialakítása, de gyakorlással biztosan megtanulod használni a farkincához is. :)

      Törlés
  2. Kár hogy nincsenek képek róla élesben. Én jobb szeretem felkenve vagy legalábbis kézfejen swatcholva látni a terméket vagyis tényleges tesztben, mert termékleírás alapján nehéz elképzelni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, hogy szóltál! valóban akartam bele tenni még kézfejen képet, de megfeledkeztem róla, mert ütemezve volt a bejegyzés. viszont most tettem bele kézfejen képet. még egyszer köszönöm, hogy szóltál! :)

      Törlés
  3. Ez nagyon jó, de 1 ml? Meddig tart ki vajon?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. minden hasonló kialakítású tus 1 ml-es, az essence-es is, amit korábban használtam. nekem ezek fél évig tuti elegek szoktak lenni, mindig Glamour-on vettem áprilisban meg októberben :)

      Törlés