2015. október 3., szombat

TESZT: Avon Perfectly Purifying arcradír*

A mai bejegyzésben az Avon egyik arcradírjáról lesz szó, ami nemrég érkezett a teszt-csomagomban. A Planet Spa termékcsalád külsőre megújult azóta, hogy legutóbb rendeltem a katalógusból, bár ha engem kérdeztek, ez egy abszolút pozitív külső megújulás volt. Sokkal mutatósabb ez a hullámos tetejű, matt csomagolás, és a Planet Spa logo is nagyon jól sikerült  szerintem.
Azt gondolom, hogy ha a design nem is lenne ennyire szimpatikus számomra, akkor is szívesen kipróbálnám a terméket, hiszen az a legfontosabb, amit a csomagolás takar. És ez a Perfectly Purifying arcradír, ami holt tengeri ásványokkal van gazdagítva, kifejezetten tetszik! Nagyon kellemes az illata, egyrészt ezért is esett pont erre a választásom. Kicsit erőteljesebb, férfiasabb jellegű illatnak éreztem, ami nekem nagyon tetszik. :) Amikor kinyomtam egy kis adagot a kezembe, kicsit meglepődtem, mert annyira krémes, hogy azt hittem hirtelen, az arcmaszkot kaptam. De aztán az arcomon előjöttek a radírozó szemcsék, amik korábbi radíromhoz hasonlítva (Avon Naturals gránátalmás) finomabbak, éppen ezért nekem ez jobban is tetszik. Langyos vízzel könnyen leöblíthető, és csak a sima, puha arcbőr marad utána. Azt hiszem az arcpakolást is érdemes lenne kipróbálnom. :)
Ár: 699 Ft, az októberi katalógusban,
Kiszerelés: 75 ml.

Ismeritek ezt az arcradírt? Mit gondoltok az Avon Planet Spa termékcsaládjáról?

* A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

2 megjegyzés:

  1. Én már említettem, hogy az arcpakolást használom, és azt imádom. :D
    Épp fogyóban van, szóval lehet a rendelés mellé ezt is beteszem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehet én meg majd a novemberi katalógusból megrendelem az arcmaszkját :) az én tanácsadónőm mindig hónap elején rendel, így majd novemberben tudom megrendelni.

      Törlés