2015. október 15., csütörtök

TESZT: Avon Ultra Colour Matte Lipstick*

Mostanában abszolút rá vagyok kattanva a matt rúzsokra, és a matt manikűrökre is, így a legutóbbi Avonos tesztes csomagomban lapult két matt ajakrúzs is. :) Mindkét szín rózsaszín árnyalatú, azonban az egyik egy kicsit extrémebb szín. Nem vagyok olyan régóta rúzs gyűjtő, de azt hiszem van néhány alapdarab, ami minden nő készletének része kell, legyen. A jól kihasználható, mindennapokra is tökéletes színű rúzsok, de a kicsit élénkebb, vadabb színek is ilyenek -persze az egyénhez illő színben-. 
Nagyon stílusos, egyszerű fekete külsőt kapott ez a rúzs, aminek a teteje átlátszó, így könnyen megtaláljuk azt a színt, amelyiket keressük, de az alján lévő színminta is segítségünkre lehet ebben. Ezen a rúzs nevét is megtaláljuk, a név elején pedig jelzik azt is, hogy ezek bizony matt rúzsok ("Matte..."). Nekem a Matte Blossom-ra és a Matte Fuchsia-ra esett a választásom.
A Matte Blossom egy kifejezetten természetes rózsaszín rúzs, ami a hétköznapokban abszolút megállja a helyét. Mielőtt felkentem volna, kicsit tartottam tőle, hogy olyan semmilyen színe lesz rajtam, mert kitekerve nem tűnik egy izgalmas színnek, viszont felkenve csodás babarózsaszín. :) Nagyon tetszik, hogy világos színe van, kicsit babás, ugyanakkor egy olyan árnyalatról van szó, ami nem túl figyelemfelkeltő, hivalkodó.
A Matte Fuchsia ellentétben a Matte Blossom árnyalattal, kifejezetten erőteljes, figyelemfelkeltő szín. Nekem nagyon tetszik magamon, szerintem jól áll a színeimhez (szem-bőr-haj). :) Néha nagyon jó egy ilyen merészebb rúzs is!

Térjünk rá az általános véleményemre ezekről a rúzsokról. Nagyon szép, valóban matt rúzsokról van szó, amik szerintem kifejezetten tartósak. Persze egy nagyobb étkezést, ivást követően érdemes ellenőrizni és újrakenni a rúzst. A világosabb árnyalat könnyebben eltűnik, és nem marad nyoma, viszont a fukszia színű nyomot hagy egy kis ideig. Mivel erőteljes színről van szó, ez teljesen érhető. Nem éreztem semmilyen szárító hatását, szerintem abszolút megéri beruházni ezekből a matt rúzsokból! :)
Jelenleg nem kapható a katalógusban, de érdemes figyelni, ha érdekel Titeket ez a rúzs.

Hogy tetszik Nektek? Szerintetek melyik áll jobban nekem?

* A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

10 megjegyzés:

  1. Szerintem az élénkebb jobban feldobja a sminket, de én mindig pirosas-bogyószínű rúzst hordok vagy semmit, szóval az ilyen szolid árnyalatok rajtam meg sem látszanának, ezért vagyok részrehajló az élénkebbel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) amúgy ritkán festem ilyen erősre a számat, inkább a természetesség híve vagyok, de olykor kell kicsit "vadulni". :)

      Törlés
  2. A Fuchsia nagyon jól áll neked, szuper árnyalat :)

    VálaszTörlés
  3. Egyet értek a többiekkel: a Fuchsia a Te színed! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) tényleg szép, mindkét rúzs jó választás volt szerintem.

      Törlés
  4. Az élénkebb olyan szép rajtad, remek kontrasztot ad a bőröddel és a hajaddal :)

    VálaszTörlés