2015. november 18., szerda

Elfogyott termékek #5

A mai bejegyzésben egy újabb adag termék gyűlt össze, amiket az utóbbi időben elfogyasztottam, így most ezekről olvashattok röviden.
A baba kakaóvajas kényeztető testápoló már sokadik flakonnal fogyott el nálam. Még Elenitől kaptam az első flakonnal tavaly, azóta nagyon megszerettem, a száraz bőrömet is szépen ápolja és mégsem hagy zsíros érzetet a bőrön. Abszolút pozitív, csak ajánlani tudom.
A Flormar fehér körömlakkját (310) régóta használom, a nail enamel felirat aljáig van már csak benne, ott besűrűsödött, így megérett a váltásra. Most tesóm jóvoltából kipróbálom a Golden Rose fehér lakkját, azután pedig az Avon Gel Finish Iceberg White-ot szeretném letesztelni.
Az Avontól egy gránátalmás arcradír és egy epres testradír fogyott el, ezeket is kedveltem, bár ritkán testradírozok, így utánpótlást nem szereztem be belőle. Az Avon perfectly purifying arcradírra újítottam, nagyon tetszik, még jobban is, mint a gránátalmás.
Az Essence kínálatában még mindig megtalálható ez a szemhéjtus filc, a Lash Princess szempillaspirál, illetve a Better Than Gel Nails fedőlakk, amiket nagyon kedveltem. A szempillaspirált és a fedőlakkot újravásároltam, a szemhéjtus filc helyett pedig már egy Avonosat használok. Sajnos viszonylag hamar kifogy, és nem húz olyan szép, matt vonalat, mint az új Avonosom.
Végül három alverde testvajat is elfogyasztottam, már csak három kis kiszerelés van a fürdőszobámban. Mindegyiket kedveltem, bár hosszú távon a nagyon száraz bőrömmel egyik sem volt igazán kompatibilis. Most nem vásárolnék alverde testvajat, mert még mindig vannak bontatlan testápolóim is. :P

Melyik terméket ismeritek, szeretitek a mai bejegyzésben szereplők közül? Van kedvencetek köztük?

6 megjegyzés:

  1. Ha ennyire jó ez a Baba, legközelebb ezt veszem, mindent szeretek, ami kakaóvajas. A GR fehér lakkja nekem nagyon bevált, de Moyra fehérje is jó, a 03-as és a Gel look vonalból is jó a fehér, bár a géles hatás miatt annyira nem kedvencem, mint az előző kettő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, abszolút kedvenc, az illata, az állaga, a hatása miatt. :)

      Törlés
  2. A Baba testápolóit én is nagyon szeretem. :-) Az essence spirál zöld változatát használom most és jobban tetszik,mint a rózsaszín, pedig még abból is van egy bontatlan :-D
    Az Avon termékeit is szeretem, fõleg a Planet spa termékcsaládot. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem ha elfogy a lash princess, kipróbálom a zöld verziót is. :)
      a planet spa nekem is nagy kedvenc! :D

      Törlés
  3. Nagyon tudom ajánlani a fodrászkellékesnél és műkörmös boltban kapható körömlakkhígító cseppeket, mert simán segítenek a besűrűsödött lakkokon, akár még a Seche Vite-en is, ugyanakkor 200 Ft-ba kerülnek csak. Amúgy pedig kíváncsian várom, hogy beválik-e majd Neked a Golden Rose :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezt a fehéret már nem akartam hígítani, mivel volt tartalékom, és mivel nem tudom, hogy ha ezt hígítottam volna, változtatott volna-e a fedésén például.
      egyébként a barry m navy-jét egyszer hígítottam már, azzal nem volt gond, de az egy alapból sötét színű csoda. :D

      Törlés