2015. november 26., csütörtök

Karácsonyi kihívás | Havazás/Jégvilág

Amint azt láthatjátok, én is csatlakoztam Timi karácsonyi kihívásához. Nagyon megtetszettek a témák, és mivel már régen csináltam kihívás kapcsán manikűrt, így úgy éreztem ideje is volt egy ilyen kezdeményezéshez csatlakozni. :)
A mai téma a havazás, jégvilág, amihez azt hiszem megtaláltam a tökéletes lakkot. Fagyos hatását az adja, hogy apró holografikus pelyhek vannak a kék alapban, szerintem ez teszi olyan különlegessé. Két réteget használtam a Picture Polish Eyre-ból, majd két körmömre nyomdáztam hópelyheket. :)
A nyomdapaletta a MoYou Festive 06-os lemezem volt, a kihívás kapcsán tapasztaltam, hogy csak két karácsonyi/téli mintájú lemezem van a készletemben. Nagyon rákaptam a nyomdázásra mostanában, szuper dolognak tartom, nem elképzelhetetlen, hogy megpróbálom a kihívást nyomdázott manikűrökkel végigvinni. De lehet, hogy máshogy hozza majd a kedvem, meglátjuk. :)
Hogy tetszik Nektek a mai manikűr?

Nézzétek meg a többiek munkáit is:

29 megjegyzés:

  1. Az Eyre direkt erre az időre való, gyönyörű színe van! Ugye, hogy remek dolog a nyomdázás? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. amióta nyomdázni tudok, ez nem is kérdés. :)

      Törlés
  2. Csini lett. :) Szép ez a kék lakk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez a kedvenc kék lakkom, a barry m navy-je a másik. jól döntöttem, amikor megvettem. :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik és különösen azért, mert az jut róla eszembe, amikor kiskoromban esténként bámultam ki az ablakon és néztem a hóesést. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! örülök, ha kellemes emlékeket ébresztett benned a manikűr! :)

      Törlés
  4. gyönyörű lett, álomlakk ez a Picture Polish Eyre! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyetértek, tényleg nagyon szép lakk! :)

      Törlés
  5. Nagyon szépséges és valóban tökéletes választás volt az Eyre! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik. :) tökéletes páros ez a pihe az eyre-vel. ^^

    VálaszTörlés
  7. csajok, köszönöm, nagyon kedvesek vagytok! örülök, hogy ilyen sikert aratott az első karácsonyi manikűr! :)

    VálaszTörlés