2015. november 30., hétfő

Novemberi szerzemények

Csak úgy repül az idő, már holnap át is lépünk a decemberbe, vagyis mindjárt itt az év vége! A novemberben vásárolt, kapott termékeket mutatom meg Nektek ma, lesz miről írnom mostanában! :)
Ahogy korábban említettem, az előző karórám tönkrement, ezért kellett vennem egy újat. November elején ez meg is történt, a Bershka-ban választottam ezt a pink szíjas, nagy számlapos órát.
Az Yves Rocher karácsonyra előrukkolt két új kollekcióval, az egyik a Plaisirs Nature termékcsalád limitált kollekció, amely aranyalma illatban kapható, a másik pedig a három illatváltozatból álló Karácsonyi kollekció. Az aranyalmás csillámló testápolót, illetve a tusfürdőt vettem meg, kíváncsian várom, hogy milyen lesz használat közben az illatuk. Teszt várható róluk a közeljövőben.
Ahogy említettem, az Yves Rocher három karácsonyi illattal is készült az ünnepekre, ezek közül megvettem a kandírozott narancs & fahéj illatú kézkrémet, amiről olvashattátok is a véleményem itt. Ezen kívül betáraztam az Ikea-ban is teamécsesekkel, a 100 db-os teamécses az Ikeában kapható a legkedvezőbb áron, és vettem egy narancsos illatosított 30 db-os kiszerelést is. Anyától kaptam azt a 6 db bolsius teamécsest, amit az F&F Home Winter Berries illatgyertya mellett láthattok, előbbi szilvás-mandulás pite illatú, szintén a Tescoban kapható. :)
A tél közeledtével kiemelt szerepet élvez nálam az egészségmegőrzés, így amikor elfogyott az Omega 3 tablettám, anya mondta, hogy mindenképpen vegyek. A multivitaminom szintén most fogyott el, ezt a fajtát még nem próbáltam. :) A baglyos karácsonyi bögrével anyu lepett meg, a dm-ben lehet(ett) kapni, annyira aranyos!
Az Avontól is érkezett teszt csomagom a hónapban, amiben az alábbi termékek lapultak:
- Christian Lacroix Bijou for Her parfüm,
- Nutra Effects Micellás Víz,
- Senses Winter Dreamland tusfürdő,
- Nailwear Pro+ körömlakkok, Sinful Romance és Modern Edge árnyalatok,
- valamint az új Planet Spa csokis arcmaszk. :) 
Tesztelés indul, illetve már folyamatban van, a Sinful Romance-ről itt olvashattok!
Ahogy nemrégen a Pozitív percekben említettem, teljesen beleszerettem a szőrös pulcsikba, így nem volt kérdés, hogy beszerzek egyet. Sajnos a fehér a Takko-ban már elfogyott, így a H&M mellett döntöttem, ahol viszont a fehér áttetsző volt. Mivel a fekete is nagyon tetszett, így ezt vettem meg, és jól döntöttem, imádom, nagyon puha és meleg! :)
Végül, de semmiképp sem utolsó sorban, az Avonból is rendeltem, hiszen a tesztelésre érkezett Nutra Effects hidratáló gélkrémem gyakorlatilag elfogyott. Nekem nagyon bejött, talán nincs is jobb bizonyíték erre, mint az, hogy megvásároltam, amint elfogyott a korábbi üveggel. :)
És egy új melegítőt is kaptam, amit a C&A-ban vettünk a hétvégén.

Ti miket vásároltatok/kaptatok novemberben? Mire lennétek először kíváncsiak a beauty termékek közül?

5 megjegyzés:

  1. Tetszik ez a bögre! Nem vagyok nagy gyertyás, de elment a minap az áram és a gyerekek odavoltak a gyertyákért, szóval fogok venni karácsonyra párat én is. Ki emlékszik, mit vettem novemberben? :) Én már már nem nagyon. Két körmös cuccom érkezett meg anyu vett nekem Curaprox fogkefét, az tuti, a többin nagyon gondolkodnom kellene.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az a fogkefe a legjobb! :) mióta pixiboxban volt, imádom.

      Törlés
  2. Az a bögre! *-* Meg kell lessem ,hátha találok én is itt a dm-ben. Beleszerettem <3. Pénteken kaptam egy baglyos perselyt én is a barátomtól.
    Nagyon vagány dolgokat vásároltál. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! remélem sikerrel jársz! egyébként dm-ben nagyon sok baglyos dolog van most az ünnepek kapcsán.

      Törlés
    2. Csak nem itt Romániában :( vagyis eddig nem nagyon láttam...

      Törlés