2015. november 3., kedd

Októberi szerzemények

Októberben volt az őszi Glamour-napok, amiről itt olvashattatok már, ma pedig megmutatom Nektek, hogy ezen kívül miket vásároltam még a múlt hónapban.
Nagyon a végére járt már a fedőlakkom, ezért ideje volt újat vennem. Ismét az Essence better than gel nails high gloss fedőlakkjára esett a választásom. Ez már a 3. üvegcse, amit használok ebből a típusból, szóval azt hiszem nem kell már nagyon bemutatnom. :) Az F&F Home részlegét gyakran elhanyagolom, amit nem is igazán értek, hiszen elég nagy a termékválaszték. Most az illatosított gyertyákra voltam kíváncsi, a klasszikus vaníliás tetszett legjobban az aktuális választékból, de még többet ki szeretnék próbálni ebben a hűvösebb időben. A New Yorkerbe is benéztem októberben, a leopárdmintás öv volt az egyik, amit megvásároltam. Eddig tetszik, nagyon diszkrét, ha esetleg hosszabb, de passzos felső van rajtam, akkor sem feltűnő, hogy viselek övet a nadrágomhoz.
A kreatív hobby-ban október második hétvégéjén voltak kedvezményes napok, amikor vettem néhány dolgot, többek között egy hóspray-t, és egy ezüst spray-t, amiket DIY-hoz fogok majd használni. A többi dolog meg nem publikus, mert ajándékok készülnek belőle.
A New Yorkerben vettem ezt a cuki baglyos felsőt, nagyon jó áron. Nem volt akciós, vagy ilyesmi, de abszolút must-have az olyan bagoly minta kedvelőknek, mint én. Egy baglyos álomfogót ábrázol amúgy a póló, és rövid ujjú.
Karácsony közeledtével beleszerettem egy-két karácsonyi ihletésű termékbe, ezért tesómmal összedugtuk a fejünket, és leadtunk egy rendelést a Bomb Cosmetics-nél. Nagyon gyorsan, két nap alatt megérkeztek a rendelt dolgok, én a karácsonyfa fürdőbombát, és a Rudolf fürdőbombát választottam magamnak. Sajnos nincs kádam az albérletben, így csak szüleimnél tudok kádban fürdeni, ezért csak ezt a két terméket vettem meg.
Tesóm rendelését is megmutatom Nektek, ha szeretnétek majd valamelyikről még több infót, írjatok, és megkérdezem őt. Tehát egy herceg tusolóvaj, egy szárnyalj tusológél és eperkrém kézmosó (szettben), valamint egy habos testápoló került az ő képzeletbeli kosarába. :)

Nos, októberben ezeket vásároltam, ha bármelyik termékről szeretnétek majd bővebben is hallani még, jelezzétek bátran!
Ti miket vásároltatok októberben?

4 megjegyzés:

  1. Kíváncsi vagyok a BOMB termékek hogyan fognak tetszeni :) a baglyos póló szuperül néz ki. Tetszik a minta :)

    VálaszTörlés
  2. Én is kivancsi vagyok a cuccosjakra, amik nekem jottek. ;)
    Annyi mindent vettem/vettunk, hogy csak na.
    A bagoly irto cuki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, sajnos már beköszöntött a hűvösebb, de ennek ellenére sem tudtam otthagyni. :)

      Törlés