2015. november 1., vasárnap

Pozitív percek #109

Újabb hét telt el, ami azt jelenti, hogy most már egyre közelebb sodródunk a karácsonyhoz, amit én is nagyon szeretek. :) Novemberben már egész nyugodtan lehet ötletelni, így fogok érkezni tippekkel, inspiráló bejegyzésekkel, de most lássuk, milyen jó dolgok történtek a héten! :)
♥ Halloween manikűrt készítettem ♥ reggelire rántottát enni ♥ felavattam az új magassarkúmat (be kell törni, hogy ne törje fel a sarkam) ♥ baglyos süti szaggatókat vettem ♥ szakdolgozat: utolsó simítások ♥ Bomb Cosmetics rendelés, készülődés a karácsonyra ♥ nekiállni a DIY projektjeimnek ♥ ennek keretében tobozt festettem, és egy mécsestartót is dekoráltam ♥ csodás, valószínűleg mérges gomba nőtt a kivágott diófánk törzséből ♥ újra szeretném folytatni a Fotónapló rovatot, ha van rá érdeklődés 

Nektek hogy telt a hét?

3 megjegyzés:

  1. Én ezt a gombát először csigának néztem :DDDD

    VálaszTörlés
  2. Nemsokára kész a szakdolgozat? :) Ez a hét remek volt, iskolai szünet, anyám meglátogatott, hétvégén temetőlátogatás, kevés munka :) Engem az éltet karácsonyig, hogy még van csomó szabim :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen! már 1 hete befejeztem, most már csak a konzulensem jóváhagyására várok, és holnap megyek vele konzultálni. remélem már nem akar semmibe belekötni, mert 2 hét van a leadásig és addig köttetni is kellene. :)

      Törlés