2015. november 8., vasárnap

Pozitív percek #110

Az elmúlt héten sajnos elég stresszes voltam, de még nincs vége ennek az időszaknak, még a jövő hetet kell átvészelnem valahogy. Majd fogok írni róla, hogy min stresszeltem, de egyelőre nézzük, hogy mégis milyen pozitívumokat sikerült találnom a héten!
♥ Yves Rocher aranyalmás tusfürdő és testápoló ♥ új karóra beszerezve ♥ kipróbáltam a kelbimbót és tetszik ♥ Nailland rendelésünk megérkezett ♥ jót beszélgetni a szaunában edzés után ♥ nagyon jól haladok az államvizsga tételek kidolgozásával ♥ 

Nos, azt hiszem ennyit találtam a héten, remélem jövő héten már ismét a szokásos, nagyobb számú pozitív élményről számolhatok be.
Nektek hogy telt a hetetek?

4 megjegyzés:

  1. A csillogós testápoló az nagyon csillog?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem az avonos téliek jobban csillognak, de még csak kézfejen próbáltam ki. :)

      Törlés
  2. Szuper, hogy meglátod a jót a sok nehézség között :) Szabin voltam pénteken, kevés munka volt, most már egyre kevesebb lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. néha tényleg nem könnyű, de megéri pozitívabban szemlélni a dolgokat. :)

      Törlés