2015. november 15., vasárnap

Pozitív percek #111

Ismét vasárnaphoz érkeztünk, mégpedig ma egy igen rövid pozitív percek bejegyzést olvashattok. Sajnos a héten nagyon kevés jó dolgot találtam, régen nem volt már ilyenre példa. Ami azt illeti, ezen a héten több döntést is meg kellett hoznom, amik bár nem egyszerűek, mégis úgy gondolom, hogy elérkezett az idő, hogy megtegyem ezeket a lépéseket.

Na, de lássuk a héten mik okoztak mégis örömöt! :)
♥ új könyvet kezdtem olvasni ♥ végre leadhattam a szakdolgozatomat, boldog vagyok ♥ karácsonyi sütiket tesztelek ♥ karácsonyi manikűrös kihíváshoz csatlakoztam ♥ hétfőn még egy utolsót edzeni és beszélgetni a szaunában (ha olvasod, köszi) 

Nektek hogy telt a hetetek?

2 megjegyzés:

  1. Most igen nehéz volt jót találni, de azért jó, hogy sikerült. A szakdolihoz gratula! Mi kirándultunk vasárnap, megrendeltem a lakkokat, amiket akartam, most már idénre kiköltekeztem magam és várom a MoYoutól is lemezeket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. minden rosszban van valami jó. csak tudni kell felismerni ezeket az apróságokat is. :) kicsit rosszul esett látni, hogy a héten ennyire nem vettem észre az apró dolgokat is, de nem lehet minden mindig tökéletes.

      Törlés