2015. november 23., hétfő

Pozitív percek #112

A reggeli nagy készülődésemben vettem észre, hogy tegnap bizony elmaradt a heti pozitív percek bejegyzés, amire még egyszer sem volt példa. :) Kicsit elszámítottam magam, de most gyorsan megírom Nektek a múlt hét pozitív élményeit.
♥ imádom a szőrös pulcsikat, idén egyszerűen muszáj egy ilyet beszereznem ♥ a héten három könyvet olvastam ki ♥ az Yves Rocher karácsonyi kollekciói ♥ új kézkrém ♥ DIY projekt: mécsestartó anyának szív mintával ♥ a gyerekméretű ruhák is jók rám (alacsony vagyok, és vékony, így mostantól ott is nyugodtan nézelődhetek) ♥ fürdőzni voltam a hétvégén ♥ elhasználtam a Bomb Cosmetics karácsonyfa fürdőbombát ♥ újabb manikűr készült a karácsonyi kihíváshoz (csütörtökön jön az első manikűr) 

Kifejezetten jól sikerült az elmúlt hét, nem is tudom hogy feledkezhettem meg a bejegyzésről. :) Nektek hogy telt a hetetek?

3 megjegyzés:

  1. A múlt hét nyugis volt, de sok munkával telt. Megjött a MoYous rendelésem és a Naillandes is :)

    VálaszTörlés
  2. Hol próbáltad ezt a fehér pulcsit? Nekem is nagyon tetszenek.

    VálaszTörlés