2015. november 29., vasárnap

Pozitív percek #113

Újabb hét telt el, így én ismét jelentkezem a héten történt pozitív élményeimmel. Kedden már decembert írhatunk, én már nagyon várom, hiszen végre el lehet járni jégkorizni is. :)
♥ végre beköszöntött a hűvösebb idő ♥ megérkezett a szemüvegem ♥ Avon teszt csomag ♥ téli illatgyertya a Tesco-ból ♥ szőrös pulcsi ♥ hétvége anyuval és tesómmal ♥ vacsi a Guruban ♥ blog-time ♥ házi peanut butter ♥ újra pilateseztem a héten, most már csak rendszeresen kell edzenem 

Nektek hogy telt az elmúlt hét?

3 megjegyzés:

  1. Ennek is örülni lehet, hogy az embernek megjön a szemüvege? :) 10 éves korom óta szemüveges vagyok, bár régebben lencséztem, nem kedveltem meg a szemüveget, mindig valami kevésbé hangsúlyos darabot választok.
    Anyám meglátogatott és két napig szabin voltam, lazultunk :)

    VálaszTörlés