2015. november 28., szombat

TESZT: Avon Sinful Romance (Nailwear Pro+) körömlakk*

Októberben rukkolt elő az Avon néhány új Nailwear Pro+ körömlakkal, amik egy igazán őszies kollekciót alkotnak. A lakkok a Modern Romance kollekcióba tartoznak, amely hat színből áll. Ezek közül kettőt fogok Nektek bemutatni, kezdve a számomra nagyon kedves Sinful Romance-el.
A Sinful Romance színét tekintve csodás, szilvás árnyalatú lakk, ami nekem nagyon megtetszett, hiszen ősszel-télen az ilyen színek kerülnek előtérbe nálam. A körömlakk állaga viszonylag híg, azonban az ecset kialakítása miatt nagyon könnyű szépen lakkozni, minimális takarítást igényel. Az ecset egyenesre vágott, és közepesen vastag. Már egy rétegben is jól fed, azonban a tökéletes fedéshez két réteget használtam. 
A sötétítő függönyöm mellé helyezve szilva színűnek tűnik, de ha bordó harisnyához tettem, azzal is passzolt a színe. :) Azt mondanám, hogy szilva és bordó színek közötti árnyalat. Nekem emiatt nagyon tetszik, olyan füstös hatású, aminek köszönhetően több színhez is passzol.
A lakk kifejezetten tartós volt nekem, 3-4 napig kopás, megpattanás nélkül bírta. Ami miatt még nagyon tetszik nekem ez a lakk, az nem más, mint hogy gél lakknak is tűnhet, olyan szép fényes.
Végül egy kis manikűrt is készítettem vele, amihez a MoYou Festive 06-os palettáról választottam egy pulcsi mintát. :)
Kiszerelés: 10 ml,
Ár: 849 Ft, a novemberi katalógusból, vagy online itt.

Hogy tetszik Nektek ez a körömlakk? 

* A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem változtat a bejegyzésben olvasható véleményemen.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a színe, a mani pedig rettentően édes :D

    VálaszTörlés
  2. Rajtam ezek az árnyalatok nem állnak jól, de mintával nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem ebből a kollekcióból a világosabb, nude árnyalat nem a színem, a Tender nevet viseli. :) máson meg olyan jól néz ki.
      köszönöm, nekem ez a lakk mindenhogy tetszik! :D

      Törlés