2015. november 25., szerda

TESZT: Yves Rocher Kandírozott narancs és fahéj kézkrém

November közepén jelentek meg az Yves Rocher karácsonyi limitált kollekciói, amelyek közül én egy kézkrémet vásároltam meg. Az üzletben mindhárom illatcsaládot megszagoltam, majd a kandírozott narancs és fahéjra esett a választásom.
A termék masszív műanyagból készült tubusban található, ami a kandírozott narancs és fahéj kézkrém esetében téglaszínű lett, a kupak pedig sötétbarna színt kapott. Arany feliratokkal díszítették a krémet, hogy még ünnepibb hatása legyen. Azt hiszem, ez maximálisan sikerült, hiszen ha ránézünk a képre a tubus elején, egyből a téli, karácsonyi időszak jut eszünkbe.
A kézkrém kicsit folyékonyabb állagú, így finoman kell bánni vele. A tavalyi kollekcióból egy kis kiszerelésű fekete szedres kézkrémet használtam, ami most fogyott el. Állagában azzal megegyezik. Könnyen beszívódik, kellemes, kicsit fűszeres illata van, de jól érződik benne a narancs is. Jól hidratál, a téli időszakban nagyon jól fog esni. :)
Összességében elégedett vagyok vele, az illata kellemes, hidratáló hatása jó, így bátran ajánlom Nektek is!
Kiszerelés: 75 ml,
Ár: 890 Ft.

Mit gondoltok erről a kézkrémről? Az Yves Rocher karácsonyi kollekciói közül melyik tetszik Nektek legjobban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése