2015. november 20., péntek

Things I like this week #20

Mostanában kicsit ritkábban írok kedvences bejegyzést, mint ahogy azt a cím sugallja, de azért minden hónapban igyekszem mutatni Nektek olyan képeket, amik valamiért megfognak, így ma is egy ilyen gyűjteményt láthattok (a szokásos kategóriákba rendezve)! :)

1. SMINK/MANIKŰR: 
Forrás
Ez egy olyan smink, amit én is szívesen viselnék, a műszempilláktól eltekintve. Szoktam hasonlót készíteni, mert ez szerintem még simán belefér a natúr smink kategóriájába. Mivel a képen szereplő hölgy is hasonlóan barna hajú és kék szemű, így nekem is állna ilyen jól. :)

2. KÉP:
Forrás
Készülődök már a karácsonyra, nagyon várom, és a kicsit hűvösebb időt is. Végre lehet illatos gyertyákkal, tartokkal illatosítani a lakást, és dekorációnak sem utolsóak. A tobozokat meg imádom, ez nagyon jó ötletet is adott nekem most. :)

3. HAJ:
Forrás
Megint hosszú hajra vágyok. Bár nézegettem régebbi képeket, lehet nekem ez a rövidebb előnyösebb lenne. Vagy legalábbis nem olyan hosszú, mint volt.

4. FITNESZ:
Forrás
Motiválnom kell magam, hiszen amióta nincs a személyi edzés (sajnos véget ért, de bízom benne, hogy még lesz alkalmam később újra élni ezzel a lehetőséggel), kicsit nehezebben veszem rá magam a mozgásra, ami nem jó. Vissza szeretnék szokni a heti 4 pilatesre.

5. ÉTEL/ITAL:
Imádom! Lehet, hogy kávé van a tejszínhab alatt, de mindegy is, mert olyan jól néz ki, hogy most szívesen legurítanám. :) Stílusos kép szerintem, igazán őszies a tök díszeknek köszönhetően a háttérben.

6. OUTFIT:
Forrás
Ősszel elengedhetetlen a meleg és réteges öltözet. Én ilyenkor inkább a kényelmes, mint csinos outfitekre szavazok, de azért előkerülnek a harisnyák és szoknyák is. A burgundi nagy nagy kedvencem ebben az időszakban. :)

Hogy tetszett Nektek a mai összeállítás?

2 megjegyzés:

  1. Télen én is kényelmes ruhákba bújok, muszáj, mert a klíma nálunk télen hideg, nyáron meleg, elvileg meg 25 fok mindig. Szerintem neked nagyon jól áll a mostani frizura! (Mondom én, hosszú hajjal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, de sajnos mindig elfekszem reggelre, ha frissen mostam, ha nem, és állandó hajvasalást igényel, ha valahogy ki akarok nézni, így egy hosszabb fazon jobb lenne nekem.

      Törlés