2015. november 11., szerda

Wishlist

A mai bejegyzésben összeszedtem néhány olyan terméket, amikre már egy ideje nagyon vágyom. Ez a kis kívánságlistám az aktuális kívánságaimat tartalmazza, és nem csak azért posztolom, hogy így ihletet adjak a karácsonykor meglepni vágyó szeretteimnek, hanem mert azt hiszem, megér egy kis figyelmet.

MoYou:
Forrás

Forrás

Forrás

Forrás
A MoYou lemezeket egyszerűen imádom, egyre több tetszik meg. Mostanában a fenti "erdős" mintájú és a karácsonyi, ünnepi, téli lemezekért rajongok. :)

Orsay parfüm:
Forrás
Szeptember elején volt az Árkádban egy kuponos hétvége, amin az Orsay születésnapját ünnepelte. Ekkor kaptunk anyukámmal egy-egy mintát az új parfümjükből, ami nekem nagyon bejött. Ez a L'Or de Say Celebration, ami kifejezetten édes illat, számomra abszolút nőies, elegáns és inkább őszi/téli illat. Naggyon tetszik.

Mark Maddox karórák:
Forrás
Forrás
Forrás

Ez a három Mark Maddox karóra tetszik legjobban, amik stílusban illenek az elképzeléseimhez. Ez igazából diplomaosztóig is ráér, feltéve, hogy kapok majd valami apróságot e jeles alkalomra. :) Nemrég megvettem a már kiszemelt pink szíjas Bershka órát, azzal egy ideig mindenképpen jól elleszek. 

Könyvek:
Kértem a jézuskától néhány könyvet is karácsonyra, az alábbiak tetszettek meg:
Forrás
Katie Fforde: Karácsonyi lakoma és más történetek:
"Mit tegyünk, ha szenteste egy behavazott skót kisvárosban ragadunk egy jóképű idegennel?
Mi a teendő, ha a karácsonyt a családunkkal akartuk volna ünnepelni, de egy szobafoglalási zűr végül egy sármos férfival hoz össze? Mi történne, ha egyszer az életben hagynánk, hogy a sors vezesse a kezünket, egyenesen a boldogságig? Katie Fforde bájos humorral és nem mellesleg ínycsiklandó étkekkel teli kötete szép karácsonyi ajándék mindenkinek, aki hisz a szeretet és a barátság erejében, az újrakezdésben vagy a folytatásban, és abban, hogy ha odafigyelünk egymásra, tényleg megtörténhet a csoda és akár még szerelembe is eshetünk."

Forrás
Allan Pease: Testbeszéd a munkahelyen:
"A testbeszéd a munkahelyen segít felismerni testbeszédünk hibás elemeit, és megtanít rá, hogyan aknázzuk ki a gesztusainkban rejlő óriási lehetőségeket. Hiszen a sikeres karrier kulcsa a testbeszéd megfejtésének képessége!
A sikeres állásinterjú, tökéletes prezentáció... A céges buli átvészelésétől a főnöki iroda leghatékonyabb kialakításáig a szerzők mindenre megtanítanak, amit csak tudnunk kell a munkahelyi testbeszédről. Allan és Barbara Pease a világ legsikeresebb kapcsolati szakértői. Tizenhat bestsellert írtak, könyveik eddig több mint 25 millió példányban, 51 nyelven jelentek meg. Vállalkozásuk, a Pease International Ltd világszerte tart előadásokat és workshopokat üzletembereknek és kormánytisztviselőknek."

Forrás
Anna Banks: Triton:
Végre itthon is elérhető a Poszeidón második része, ami a Triton címet viseli. :) Spoiler-alert, aki az első könyvet nem olvasta, de szeretné, az most ne olvasson bele! :D
"Emma éppen most jött rá, hogy édesanyja egy réges-régen eltűnt Poszeidón hercegnő, és ez a tény megrengeti identitását. Félvérként az emberi világban különcnek és bogarasnak tartják, a Szirének között pedig utálat tárgya, ugyanis törvényeik szerint a félvérek által megérdemelt sors a halál. Ha még ez nem lenne elég gond, édesanyja feltűnése a Szirének világában egymás ellen fordítja a két királyságot, Poszeidónt és Tritont. Vajon Emmának most mit kellene tennie? Teljesítse Galen kérését, azaz legyen biztonságban és reménykedjen a legjobbakban? Avagy érdemes lenne felvállalnia önmaga felfedésének kockázatát- és az ajándékáét-, olyan emberek életét mentve meg így, akiket sosem ismert?"

Nektek mik szerepelnek a képzeletbeli kívánságlistátokon?

5 megjegyzés:

  1. Nekem az AE legutolsó kollekciója lenne a listán, de elment a havi keretem a MoYou palettáira. Ugyanezt az összefüggő pulcsis mintás lemezt rendeltem meg a cuki pingvinek miatt, valamint a Festive 1-es és Enchanted 16-os lemezt.
    Én is valamikor diploma körül kaptam a titán karkötőórámat, remekül működik, nincs is másik.
    Nekem csak a sima Testbeszéd van meg, ezt könyvtárban majd megnézem, biztos érdekes és olvasmányos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem a szerelmes rénszarvasok visznek mindent rajta, de a többi minta is szuper szerintem. :) mostanában annyi jó lemezzel kijöttek, hogy csak kapkodom a fejem.
      a testbeszéd anyuéknak is megvan, erre most figyeltem fel, kezdőként szerintem nagyon hasznos tud lenni.

      Törlés
    2. *szerintem a munkahelyi testbeszéd kezdőként nagyon hasznos ismeretanyagot tud nyújtani.

      Törlés
  2. A Poszeidont imádtam, alig várom elolvassam a Tritont is. Köszönöm. Feldobtad a napom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is imádtam! :) nagyon reméltem, hogy kiadják a további részeket is magyarul, úgyhogy örülök, hogy pont így karácsony előtt felfedeztem. :D
      örülök, ha ettől jobb napod lett!

      Törlés