2015. december 31., csütörtök

Decemberi szerzemények + karácsonyi ajándékok

Úgy döntöttem, hogy nem veszem két részre a decemberi szerzeményeket, illetve a karácsonyi ajándékokat, ugyanis magamnak decemberben csak néhány dolgot vásároltam. Ezekkel kezdem.
A Bomb Cosmetics fürdőtermékei nagyon megtetszettek nekem, így amikor ingyenes szállítás volt karácsony előtt, tesómmal éltünk az akcióval. A Szent Bogyó fürdőbomba, és fürdősüti, valamint a Kék Madárka fürdősüti került a kosaramba, és mindegyik nagyon jó élményt varázsolt a fürdésből. A Szent Bogyó fürdősütiről már írtam, itt megnézhetitek a bejegyzést, a többi termékről is hamarosan olvashattok.
A Tesco-ban végre kihelyezték a téli kiadású illatos gyertyákat, egyből le is csaptam a három kapható illatból kettőre. Még novemberben megvettem a Winter berries verziót, most pedig a Butterscotch, és a Snowy Day fantázianevű gyertyákat is. Egyedül a fenyőillatúval nem született meg a szimpátia köztünk, de nem bánom, hisz van még jó pár illatom, amiket ilyenkor tudok párologtatni, illetve használni. :)
Az Avon-ból én is megrendeltem a Mr. és Mrs. Frosty habfürdőket, idén -talán nem túlzok, ha azt állítom- ellenállhatatlanul cuki csomagolást kaptak. Az illatuk is nagyon meggyőző, a Mr. Frosty-t még ajándékba is megvettük tesómmal apának. :)
A Lidl-ben még karácsony előtt sikerült hozzájutnom az akril festék készlethez, amit azért szerettem volna, mert ezzel majd gyakorolhatok különböző körömdíszítési technikákat, na meg a rajztudásomat is. Az év végén megvásároltam az Yves Rocher fűszeres vanília tusfürdőt és kézkrémet, ami most már törzsvásárlói akcióval 690 Ft/db áron kapható.
A H&M leárazásnak sem tudtam ellenállni, és megvettem ezt a csinos fekete-fehér ruhát. A méret is tökéletes lett, úgyhogy semmi okom a panaszra. Nagyon tetszik! :)

Lássuk, a karácsonyi ajándékokat!
Karácsonyra nagyon bőkezűek voltak velem szüleim és tesómék is. A baglyos párnát imádom, nagyon jól fog mutatni a lakásban és nagyon jól meg van tömve anyaggal is, bár én inkább díszpárnaként fogom használni. :) A St. Petersburg-ös dobozkát is nagyon szeretem, még valamikor a nyáron vagy ősszel beszélgettünk anyuval róla, hogy tudnék-e még egy ilyen dobozt használni. Akkor a Kikában kétféle volt (azt hiszem Párizs és Szentpétervár), amik közül ez tetszett jobban. :)
Gazdagabb lettem két tábla Milka csokival is (ezeket egyelőre elteszem, karácsony után rá se tudok nézni semmi édességre, vagy nasira), illetve tesóm megajándékozott ezzel a Róth Anikó féle naptárral. A képen szereplő kutyus nagyon emlékeztet az első kutyánkra, Börnire (akit én neveztem el), így még kedvesebb számomra. :) Ezen kívül egy szarvasos karácsonyfadísszel, egy Manna csokicsoda szappannal, illetve egy asztali naptárral is megleptek szüleim és tesómék. (Ehhez vicces háttér információ, hogy pont ugyanezt az asztali naptárat választottuk mi is anyának, aki nekem is, és tesómnak is ezt a naptárat ajándékozta. Hát, telepátia vagy mi.:))
Egy rózsaszín Rimmel lakkot, és egy Avon epres testradírt is kaptam, valamint az Orsay-ből egy szépséges fülbevalót és a hőn áhított L'Or de Say Celebration parfümöt is megkaptam! Ezek szerint nagyon jó voltam idén. :)
Nővérem meglepett egy cuki, puha sállal a Mango-ból, valamint egy erdei gyümölcsös-vaníliás rooibos teával is. Anyuéktól kaptam egy muffinpapír csomagot, valamint kekszkinyomót. Ezen kívül vegyesen kaptam tesóméktól, illetve szüleimtől hat könyvet, amik az alábbiak:
- M.C. Beaton: Hamish Macbeth és a tőrbe csalt falu
- Katie Fforde: Karácsonyi lakoma és más történetek
- Allan Pease - Barbara Pease: Testbeszéd a munkahelyen
- Kathy Reichs: Hétfő csont nélkül (Dr. Csont - Temperance Brennan sorozat 7. rész)
- Kathy Reichs: Síri titkok (Dr. Csont - Temperance Brennan sorozat 5. rész) /Eddig nem tudtam hozzájutni, mert régebben elkezdték fordítani, az új fordítás során pedig ezt a részt valamiért nem készítették el... ami számomra érthetetlen, hiszen összefüggő könyvsorozatról van szó. Ezért most nagyon örülök, hogy tesóm meg tudott vele lepni!/
- Tonia Reinhard: Éttrend (Amit anyu megvett magának és tesómnak is, így már az egész családnak megvan ez a szuper könyv. Ha emlékeztek még rá, könyvtárból sikerült hozzájutnom, és meg is írtam itt a véleményem róla!)
Végül, de nem utolsó sorban:  New York-os falinaptár! :) Minden évben New Yorkos naptárat kapok, ez is csak arra motivál, hogy tegyek azért, hogy kiutazhassak, és élőben is megcsodálhassam a várost. És a fekete fehér képeket nagyon szeretem! :)
Ismét szuper dolgokkal lepett meg a családom, de azért adni is éppannyira szeretek, mint kapni!

Ti miket vásároltatok decemberben, illetve milyen ajándékokat kaptatok karácsonyra? 

2 megjegyzés:

  1. Mennyi csodaszép ajándék! A Tempis sorozatot most kezdtem el olvasni. Az a baglyos párna meg....hát elolvadtam *-*
    Én egy kabátot kaptam, egy szép blúzt, szemüveget és egy picit korábban telefont meg pénzt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! :)
      A Tempis sorozatot nagyon szeretem, a Dr. Csont című sorozatot is ennek a könyvnek a hatására készítették. Az egyik részben, amikor motorosbandák is voltak a történetben, talán kicsit túlságosan is belemerült a részletekbe, de alapvetően nagyon jó olvasmány szerintem. :)

      Törlés