2015. december 29., kedd

Fotónapló 8.

Ma ismét a fotónapló sorozatot folytatom, az utóbbi időben volt miből csemegéznem, ezért most a megszokottnál több képet láthattok! :) A fenti képen a kaposvári Trattoria la Prima (korábbi nevén: Royal Étterem és Kávéház) egy berendezés részlete látszik, emögött a vasrács mögött bújnak meg a borok, amik jópofa látványt eredményeznek.
Az első karácsonyi ajándék, amit én készítettem anyának! Egyszerű vázát díszítettem meg arany spray-festékkel. Nekem nagyon tetszett, így néhány elhasznált illatosított gyertyás üvegcsét is megdíszítettem, ezeket már láthattátok korábban is itt, a blogon.
A karácsonyi készülődés részeként én is elolvasgattam az Éva adventi különszámát és szép lassan ráhangolódtam az ünnepekre. Az Avon habfürdőit is beszereztem, amik nagyon mutatósak a fényképeken, így jó pár fotón visszaköszönnek. A tobozt én festettem le, amikor az üveget is készítettem.
Újabb karácsonyi ajándék, amit én készítettem, ezeket az egyszerű fehér bögréket díszítettem fekete filctollal (olyat választottam a kreatív hobbi boltban, ami üvegre és porcelánra is használható). Nem akartam egyformát, így két különböző született. :) Lehet, magamnak is csinálok majd, annyira jópofa és könnyű!
Apukámnak kedveskedtünk a születésnapjára egy közös fotóval, amik közül nekem ez a kép lett a kedvencem! Anyukám és nővérem is nagyon csini volt, és én nagyon élveztem a fotózást.
Tesóm születésnapján elmentünk ebédelni a Hampizba, ahol én Hawaii salátát választottam, nagyon fincsi volt és teljesen tele lettem, mozdulni sem bírtam utána. :)
Karácsonyra kaptam ezt a könyvet, amibe már bele is kezdtem, nem tudtam kivárni, hogy majd tanulás és vizsgák után kezdjem csak el, és mivel ez egy karácsonyi témájú olvasmány, így mindenképp most akartam elolvasni. :)
Végül, de nem utolsó sorban, apu előrehozott szülinapjára mi készítettünk tortát (pontosabban anya, én csak kicsit segítettem be). Áfonyás-fehér csokis sajttortát kapott! 

Hogy tetszett a mai válogatás? Szeretnétek gyakrabban látni ilyen bejegyzéseket?

2 megjegyzés:

  1. Jó képek! :) Ma lazac volt ebédre, eszembe jutottál :) vajat raktam alá-fölé, rá meg só,bors, majoranna, citromlé és fokhagyma, sütőben sütöttem.

    VálaszTörlés