2015. december 3., csütörtök

Karácsonyi kihívás | Karácsonyi színek

A karácsonyi kihívás a második fordulójához érkezett, aminek témája a karácsonyi színek. Erre a témára több ötletem is volt, azonban most egy klasszikus színkombinációt választottam. Az arany és a piros ezen árnyalata bennem jó emlékeket ébreszt, ezért ezekkel akartam alkotni.
Alapszínnek a China Glaze Red-y and willing nevű lakkját kentem fel két rétegben, majd egy kis száradási idő után a MoYou Festive 01-es lemezemről választottam néhány mintát. A nyomdázáshoz használt lakk a Flormar Mirror MR03-as arany színű volt.
Nekem nagyon tetszett a manikűr, bár csak néhány napig viseltem. A lemez, amit használtam szerintem szuper, nagyon jól kihasználható darab. :)

Hogy tetszik a mai manikűr Nektek?

Ha van kedvetek, nézzétek meg a többiek manikűrjeit is!

25 megjegyzés:

  1. Aha, jól kihasználható lemez úgy évente 2-3 hétig :D De én is megvettem, mert hát muszáj volt :) Nagyon tetszik a mani, csinálni fogok hasonlót!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem novembertől január végéig jól használható lemez!

      Törlés
    2. Tegnap el is készítettem a piros-arany repülő Mikulást szarvasokkal (két hét múlva Télapó) , hát kiderült, hogy a 01-es és 30-as lemezen is hasonló a minta, csak ellenkező irányba repülnek :D

      Törlés
  2. Nagyon tetszenek :) Ilyen mintákat hol lehet beszerezni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mintákat? nyomdapalettákra gondolsz? Nailland Hungary!

      Törlés
    2. Igen, azokra :) Köszi, meg is nézem.

      Törlés
  3. A szarvasos tetszik a legjobban :) szuper mani :)

    VálaszTörlés
  4. Aranyos lett. :) Irtó cukik ezek a minták. :)

    VálaszTörlés
  5. De jó, nagyon tetszik nekem is! ((-:

    VálaszTörlés
  6. Jajj nagyon aranyos, főleg mézi:)

    VálaszTörlés
  7. Először én is ezt a lemezt nézegettem,de majd legközelebb.:) Szép manikűr lett. :)

    VálaszTörlés
  8. Először én is ezt a lemezt nézegettem,de majd legközelebb.:) Szép manikűr lett. :)

    VálaszTörlés
  9. köszönöm lányok, örülök, hogy nektek is tetszik! :)

    VálaszTörlés