2015. december 27., vasárnap

Karácsonyom képekben

A mai bejegyzésben a karácsonyomról láthattok jó pár fényképet, némi szöveggel kísérve. :) Idén is a szüleimnél karácsonyoztam, viszont tavalyhoz képest annyi változás volt, hogy tesóm is hazajött a barátjával, így öten voltunk.
A karácsonyfát tavaly is egyedül díszítettem, amennyire emlékszem, nem segített be senki, így kiélhettem az elképzeléseimet. Már kisebb fát veszünk évek óta (amióta a vizsgák úgy hozták, hogy kevesebbet vagyunk itthon december-januárban), így idén sem tartott sokáig feldíszíteni a fát. Van néhány kedvenc díszünk, ezeket mindig a fára aggatjuk, központi helyekre. A díszítés közben Michael Bublé karácsonyi albumát hallgattam, ami kellőképpen jó hangulatba hozott.
Ez volt az ünnepi szett, és jól látjátok, ott az egy pocak. :) Hát, nem csoda, aznap ebédre édesburgonya krémleves volt és spagetti. Aztán este ilyen finomságok:

Évek óta ezt a halas husit szoktuk készíteni, talán mióta a blog megvan... de még mindig nem unjuk, sőt! :) (A receptet megtaláljátok itt a blogon, a receptek fülre kattintva böngésszetek nyugodtan!)

Így nézett ki a karácsonyi ajándékokkal megtöltött szoba. :) Volt mit bontogatni! (Majd egy külön bejegyzésben lesz szó a karácsonyi ajándékokról.)


Másnap, vagyis 25-én ebédre elkészült a húsleves is, ami isteni finom lett, majd a kedvenc sajtos-tejszínes csirke, krumplipürével. (Szívesen megírom a husi receptjét, ha érdekel Titeket, sőt, ezt tervezem is.) Végül tesóm szülinapi tortája is elfogyott, ami csokis keksz ízesítésű volt, és még mindig szuper friss.

Nálatok hogy teltek az ünnepek, milyen finomságokat ettetek?

4 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos vagy! Ez tényleg kicsi fa, de pont elég, nálunk minden dísz fel van rakva, hát úgy néz ki a sok izzóval, na, mint egy karácsonyfa, de eléggé agyon van díszítve :) barátnőmtől pl. méhviasz figurákat kaptunk, vannak gyerekalkotások, régi díszek, újak, hát felteszünk mindig mindent, szerencsére néha törnek is a díszek, mert összeroskadna a fa.
    Nálunk hal volt dögivel, meg csirke, karaj. Húslevesbe én pakolni szoktam mindent, nemcsak tésztát, hanem répát, hagymát, krumplit, karalábét, néha leveshúst is, amit belefőzünk, többnyire megesszük, bár inkább csak én.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :)
      a húslevest nálunk is husival, zöldségekkel főzi meg anya, aztán az asztalra már külön kerülnek, így mindenki azt tesz bele, amit szeretne. én krumplit szoktam mindig, néha a husiból is teszek bele. :)

      Törlés
  2. Nagyon csinos voltál a karácsonyi szettedben, szép a ruha és a hajad pedig még mindig imádom :D :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen, kedves Tőled! :)

      Törlés