2015. december 23., szerda

Mit szeretek a télben?

A téli időszak számomra mindig az az időszak, amikor egy jó könyvvel a kezemben, forró teát vagy forró kakaót szürcsölgetve, az ágyban pihenhetek egy jót. Ennél azért nyilván több dolgot teszek, de alapvetően ilyenkor sokkal inkább a lakás melegét részesítem előnyben, és jobban bekuckózom a hideg napok kivédése érdekében. :)
A mai posztban összeszedtem néhány képet, amin keresztül azokat a dolgokat mutatom meg Nektek, amiket a télben szeretek.
Forrás
Imádok minden hófedte tájat, talán azért is, mert mostanában ezt nem nagyon élvezhetjük, így marad a képek nézegetése.
Forrás
Jégkorizni! Sajnos ezer éve nem jutottam el korizni, de remélhetőleg miután leállamvizsgáztam, még lesz nyitva egy-két hely, ahol korizhatok, ha nem, akkor pedig november-decemberben megejtem. :) Ünneplésnek sem lenne utolsó.
Forrás
Forró tea/kakaó és egy jó könyv. Amikor sok szabadidőm van, mindig olvasok valami jó könyvet, amivel kikapcsolhatok.
Forrás
Karácsonyi sütik, sütik úgy általánosságban. Édesszájú vagyok, ezért számomra kifejezetten nehéz ellenállni a sütiknek, de a karácsony az az időszak, amikor engedhetek a kísértésnek. :)
Forrás
Imádom ezt az ötletet, azt hiszem jövőre elkészítem én is. :)
Forrás
Az illatosított gyertyák számomra sokat segítenek az ünnepi hangulat kialakításában. Amelyik még tetszetős design-nal is rendelkezik, az tutira nagyon a szívembe lopja magát.
Forrás

Forrás
Újabb sütik, mézis cupcake. Azt hiszem magyarázat nem szükséges. :)
Forrás
Forró kakaó. Jól esik, ha kicsit áthűltem. :)
Ezeken kívül nagyon szeretem a karácsonyi vásárokat, a szép fényeket, amik az ünnepi időszakban ellepik az utcákat, illetve a vásárokat.

Ti miket szerettek legjobban a téli időszakban?

1 megjegyzés:

  1. A téli szünetet. Rühellek havat lapátolni, a közlekedés veszélyes, lassúbb, szóval nem zavar, hogy nincs hó. A hideget is utálom, örülök, ha kevesebbet kell fizetni a fűtésért. Földhözragadt vagyok, tudom. De ez a pár nap itthon, igaz, házimunkával telik, de van idő leülni, pihenni is. Két rokonlátogatás közt.
    A kivilágított épületek, terek csodálatosak, azt imádom.

    VálaszTörlés